• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

راهیان‌نور مقصد دانشجوهای کرمانشاهی

  • کد خبر : 6687
  • 08 مارس 2022 - 13:25
راهیان‌نور مقصد دانشجوهای کرمانشاهی

گردشگرآنلاین – دبیر قرارگاه راهیان‌نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آغاز اعزام حدود ۵۰۰ دانشجوی استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین، یونس عزیزی ، با اشاره به آغاز اردوهای راهیان‌نور دانشجویی در استان، اظهار کرد: از ۱۵ اسفند اعزام بیش از ۱۴۰ دانشجوی پسر در حال تحصیل در دانشگاه های استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شد.

عزیزی با بیان اینکه اردوهای راهیان‌نور دانشجویی چهار و یا پنج روزه هستند، ادامه داد: بعد از بازگشت کاروان های دانشجویی راهیان نور پسران، اعزام بیش از ۳۰۰ دانشجوی دختر استان به اردوهای راهیان نور آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، شرط اعزام دانشجویان علاقمند به اردوهای راهیان نور را دریافت هر سه دوز واکسن کرونا اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برای اعزام دانشجویان علاقمند به اردوهای راهیان نور به تمامی دانشگاه های استان فراخوان داده ایم، گفت: برای اعزام دانشجویان علاقمند به هر میزان که متقاضی داشته باشیم، محدودیتی نداریم.

وی در ادامه از اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و افزود: اردوهای راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری یک گنجینه تمام نشدنی است که می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.