• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

راه‌اندازی موزه تعاملی ویکفیلد در فروشگاه‌ مشهور سابق شهر

  • کد خبر : 16645
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
راه‌اندازی موزه تعاملی ویکفیلد در فروشگاه‌ مشهور سابق شهر
گردشگرآنلاین - شورای شهر ویکفیلد، شهری واقع در ناحیه یورکشایر و هامبر انگلستان، اعلام کرد که فروشگاه لوازم خانگی سابق مرکز این شهر به‌زودی با موزه‌ای تعاملی جایگزین می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، شورای شهر ویکفیلد اوایل سال جاری اعلام کرد که واحد تعطیل‌شده فروشگاه‌های خانگی بریتانیایی روبه‌روی کلیسای جامع ویکفیلد در مرکز شهر به موزه و کافه تبدیل خواهد شد. این واحد از زمانی انحلال فروشگاه‌های خانگی بریتانیایی و تعطیلی همه مغازه‌های آن در سال ۲۰۱۶ خالی مانده است.

فروشگاه‌های خانگی بریتانیایی که معمولاً به اختصار BHS نامیده می‌شود، مجموعه‌ای گسترده از یک فروشگاه زنجیره‌ای بریتانیایی بود که عمدتاً پوشاک و اقلام خانگی می‌فروخت. این فروشگاه‌ها در سال‌های آخر فعالیت شروع به گسترش در بخش‌های مبلمان، لوازم الکترونیکی، سرگرمی، خواربار فروشی و محصولات عطر و زیبایی کرده بود تا این‌که ۱۳ ماه پس از خریداری توسط مدیریت جدید، پس از تلاش‌های ناموفق وی در روندهای جدید مدیریتی، در آوریل ۲۰۱۶ ورشکست و تعطیل شد.

شورای شهر ویکفیلد اعلام کرد که نمایشگاه مذکور در سی‌ام ژانویه سال جدید افتتاح می‌شود و یک نمایش تعاملی خواهد بود که روند ایجاد یک کتابخانه و موزه جدید را برای منطقه بررسی می‌کند. موزه و کتابخانه مرکز شهر ویکفیلد در حال حاضر در خیابان برتون قرار دارد.

شورا در ادامه روند توسعه پیشنهادی تغییر مکان موزه و کتابخانه شهر از محل فعلی به مکان فروشگاه خانگی بریتانیایی سابق در مرکز شهر، از ساکنان خواست عکس‌ها و خاطرات خود را از این فروشگاه در صفحه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

مدیر خدمات هنر، فرهنگ و اوقات فراغت ویکفیلد ضمن ابراز امیدواری مبنی بر مورد استقبال قرار گرفتن موزه در مکان جدید، آن را یک فرصت عالی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و خاطرات ساختمان فروشگاه‌های خانگی بریتانیایی شمرد که به شورا در برنامه‌ریزی برای آینده این مکان به‌عنوان کتابخانه و موزه جدید شهر کمک می‌کند.

شورای شهر تاکید کرد که انتقال موزه از محل فعلی خود به فروشگاه بزرگ خانگی بریتانیایی سابق هنوز در مرحله برنامه‌ریزی است و جزئیات و طرح‌های آن در معرض تغییر قرار دارند. هرگونه تغییر در برنامه‌های شورا فوراً در اختیار ساکنان شهر قرار خواهد گرفت.

راه‌اندازی موزه تعاملی ویکفیلد در فروشگاه‌ مشهور سابق شهر

راه‌اندازی موزه تعاملی ویکفیلد در فروشگاه‌ مشهور سابق شهر

منبع: ایمنا

 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=16645

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.