• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

رم، بهترین مقصد غذایی جهان شد

  • کد خبر : 18257
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
رم، بهترین مقصد غذایی جهان شد
گردشگرآنلاین - رتبه‌بندی سالانه پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری Tripadvisor در مورد بهترین مقصدهای غذایی بر اساس بررسی میلیون‌ها سفر انجام شد و رم پایتخت ایتالیا توانست رتبه نخست این لیست را به دست بیاورد.

به گزارش گردشگرآنلاین، پایگاه معتبر بررسی اطلاعات گردشگری Tripadvisor با توصیف رم به‌عنوان «کلاژ واقعی از میدان‌ها، بازارهای روباز و مکان‌های تاریخی شگفت‌انگیز»، توصیه کرده است که از خاطره‌انگیزترین وعده‌های غذایی زندگی خود نیز در رم لذت ببرید؛ از ماکارونی تازه گرفته تا کنگر سرخ‌شده آبدار یا یک خورش لطیف دم گاو!

رم، بهترین مقصد غذایی جهان

شهردار رم، روبرتو گوالتیری، با قدردانی از Tripadvisor، این انتخاب را به عنوان تأییدی بر “باکیفیت بودن پیشنهادهای توریستی رم و غذاهای منحصربه‌فرد این شهر در جهان” توصیف کرد.

به‌رغم نفوذ جهانی این شهر در بازار گردشگری که به لطف مجموعه وسیعی از مکان‌های میراث باستانی رقم خورده است، طعم بی‌نظیر غذاهای رومی هنوز برای بسیاری پنهان مانده است که تنها توسط خبره‌های صنعت چشیدن غذا (تیسترها) کشف می‌شود.

پاستا و پیتزا غذاهایی است که دنیا آن‌ها را با نام ایتالیا می‌شناسد اما میراث آشپزی غیرعادی‌تری نیز در این شهر وجود دارد که می‌تواند شگفت‌زده‌تان بکند! آیا می‌دانستید که رم میزبان قدیمی‌ترین جامعه یهودی در اروپای غربی است و به همین دلیل یهودیان طی سال‌ها زندگی، غذاهایی با سبک‌های بسیار مختلف را به این شهر وارد کردند.

محله یهودی نشین رم، بخش گردشگری جذاب اما پنهان این شهر است که اغلب به دلیل عجله یا توجه ناکافی، توسط گردشگران مورد بی مهری قرار می‌گیرد، اما برای کسانی که برای چشیدن طعم‌های جدید به رم سفر می‌کنند، شگفتی‌های آشپزی بسیاری را تدارک دیده است.

یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه تمام غذاهایی که رم ارائه می‌دهد، رفتن به یک تور غذایی است. گردشگری غذایی، مهمانان را به مجموعه‌ای از فروشگاه‌های غذا می‌برد که در آنجا می‌توانند بهترین دست‌پخت‌های محلی را امتحان کنند. کلاس‌های آشپزی نیز در این نوع گردشگری محبوبیت پیدا کرده است. طی این کلاس‌ها، بازدیدکنندگان می‌توانند طرز تهیه انواع غذاهای ایتالیایی را از پاستا و تیرامیسو گرفته تا پارمیگینا -ملانزین تازه را بیاموزند.

بر اساس گزارش Tripadvisorرم در رتبه چهارم محبوب‌ترین مقصد گردشگری در رده جهانی قرار گرفت که دو پله نسبت به سال گذشته صعود کرده است. دبی، بالی و لندن رتبه‌های اول تا سوم برترین مقاصد را به خود اختصاص داده‌اند.

رم، بهترین مقصد غذایی جهان شد

رم، بهترین مقصد غذایی جهان شد

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=18257

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.