• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

ریاض، میزبان بیست و دومین نشست شورای جهانی سفر و گردشگری

  • کد خبر : 13805
  • 30 اکتبر 2022 - 10:35
ریاض، میزبان بیست و دومین نشست شورای جهانی سفر و گردشگری
گردشگرآنلاین - بیست‌ودومین نشست جهانی شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد.

به‌گزارش گردشگرآنلاین، کمیته سازمان‌دهی بیست و دومین اجلاس جهانی شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC)، مهم‌ترین ویژگی‌ها و شرکت‌کنندگان نخبه حاضر در رویداد جهانی آتی این شورا را که از ۲۸ نوامبر تا اول دسامبر ۲۰۲۲ (۷ آذر تا ۱۰ آذر ۱۴۰۱) به میزبانی ریاض عربستان سعودی برگزار می‌شود، را اعلام کرد.

این مراسم در مرکز همایش‌های بین‌المللی ملک عبدالعزیز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، برگزار می‌شود که قرار است تعداد زیادی از مقامات از کشورهای مختلف در آن شرکت کنند.

در این اجلاس که با موضوع «سفر برای آینده‌ای بهتر» برگزار می‌شود، برخی موضوعات مهم، به ویژه تسریع روند بهبود حوزه گردشگری در سراسر جهان و افزایش انعطاف‌پذیری و توانایی حوزه گردشگری در آینده، با چالش‌های مختلفی روبرو خواهد شد. آن‌ها همچنین درباره ابزارهایی برای تضمین پایداری این بخش بحث خواهند کرد.

اجلاس جهانی شورای جهانی سفر و گردشگری همزمان با رونق گرفتنِ مجدد بخش گردشگری در عربستان سعودی برگزار می‌شود. احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان در این جلسه گفت: «این اجلاس رهبران و پیشگامان حوزه گردشگری از بخش‌های دولتی و خصوصی در جهان را گرد هم می‌آورد که نقش اساسی آن را در پیشبرد آینده و توسعه این بخش افزایش می‌دهد.»

او ادامه داد: «شکی نیست که اهداف بلندپروازانه ما در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، پایداری و تجربه سفر از طریق همکاری بین کشورهای جهان قابل دستیابی است. در این راستا، این اجلاس زمینه منحصر به فردی را برای این بحث‌های مهم فراهم می‌کند، زیرا بازدیدکنندگان از این کشور از مهمان‌نوازی واقعی سعودی‌ها لذت خواهند برد و با فرصت‌هایی که در این بخش ارائه می‌دهد، آشنا خواهند شد، به خصوص که ریاض یکی از سریع‌‌الرشدترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود.»

قرار است تعدادی از مقامات سعودی از جمله وزیر انرژی عربستان، شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان آل سعود، خالد الفالح، وزیر سرمایه‌گذاری، ماجد الحجیل، وزیر امور شهری و دهیاری و مسکن، احمد الخطیب، وزیر گردشگری، و شاهزاده هیفا آل سعود، معاون وزیر گردشگری در این مراسم شرکت کنند.

این اجلاس همچنین میزبان منتخبی از سخنرانان و شرکت‌کنندگان از جمله نایب رئیس هیئت مدیره شرکت کارناوال و رئیس شورای جهانی سفر و گردشگری، آرنولد دونالد، آنتونی کاپوانو، مدیر اجرایی ماریوت اینترنشنال، پل گریفیث، مدیرعامل فرودگاه‌های دبی، کریستوفر ناستا، رئیس و مدیرعامل هیلتون، و… خواهد بود.

ریاض، میزبان بیست و دومین نشست شورای جهانی سفر و گردشگری

ریاض، میزبان بیست و دومین نشست شورای جهانی سفر و گردشگری

منبع: میراث‌آریا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=13805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.