• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
رئیس انجمن گردشگری عراق:

زمینه حضور گردشگران عراقی در ایلام فراهم است

  • کد خبر : 5683
  • 15 دسامبر 2021 - 15:08
زمینه حضور گردشگران عراقی در ایلام فراهم است

گردشگرآنلاین – رئیس انجمن گردشگری عراق گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود در استان ایلام زمینه حضور گردشگران عراقی در این استان فراهم است.

فراس دیلمی عصر پنجشنبه در سفر به استان ایلام با اشاره به حضور گردشگران عراقی در ایران اظهار کرد: برای دیدن از مکان های درمانی و گردشگری به استان ایلام در قالب فم تور سفر کرده ایم.

وی گفت: در این مدت(۳روز) از بازار، بیمارستان و شهر سرابله بازدید داشته ایم.

فراس دلیمی افزود: همچنین با حضور در بیمارستان ایلام از میزان هزینه جراحی اطلاع و از تجهیزات، اتاق بستری و غیره دیدن شد. در ادامه از مکان های گردشگری شهر سرابله بازدید و از نزدیک با مناطق توریستی آشنا شدیم.

وی یادآور شد: در این سفر شرکت های عراقی و استان ایلام در زمینه جذب گردشگر با هم به تبادل نظر پرداخته و به خوبی مناطق دیدنی و توریستی دو کشور معرفی شد.

رئیس انجمن گردشگری کشور عراق اظهار داشت: با توجه به ورود مسافران عراقی از مرز مهران به ایران و تردد از شهر ایلام، مقرر گردیده این افراد چند روزی در استان مستقر و از مکان های دیدنی این استان بازدید کنند.

وی با اشاره به حضور گردشگران عراقی در ایران اضافه کرد: همچنین در این سفر توافق های خوبی بین شرکت های ایلام و عراق در زمینه جذب گردشگران صورت گرفت.

به گزارش گردشگرآنلاین به نقل از مهر، دلیمی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک بودن مکان های درمانی استان ایلام، برنامه ریزی های لازم برای اعزام بیماران کشور عراق به این استان مرزی انجام می شود.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.