• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

زیباترین مقاصد گردشگری خلیج چساپیک

  • کد خبر : 15422
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
زیباترین مقاصد گردشگری خلیج چساپیک
گردشگرآنلاین - چساپیک خلیجی در آمریکا به حساب می‌آید که مقاصد گردشگری زیبای بی‌شماری را در دو ایالت مریلند و ویرجینیای خود جا داده است.

به گزارش گردشگرآنلاین، خلیج چساپیک در یک بخش خود به رودخانه زیبای پوتوماک منتهی می‌شود که این رودخانه به اقیانوس اطلس منتهی است و همین موقعیت جغرافیایی، ایجاد مقاصد گردشگری بسیاری را در آن به دنبال داشته است. این مقاصد دهکده‌های سبز و شهرهای جذاب بسیاری را در بر می‌گیرد که در ادامه به معرفی توریست‌پذیرترین آن‌ها پرداخته می‌شود.

زیباترین مقاصد گردشگری خلیج چساپیک؛ شهر چساپیک در مریلند

گردشگران با هر سن و علاقه‌ای می‌توانند به بهترین شکل ممکن خود را در شهر چساپیک سرگرم کنند زیرا میزبان مراکز تفریحی بسیار در مناطق خشک و آبی خود است. چشم‌اندازهای شهر هنگام طلوع صبح با درخشش نور خورشید از محبوبیت ویژه‌ای میان ساکنان و گردشگران شهر برخوردار است و کانال دلاور شهر، زیباترین و آرامش‌بخش‌ترین مکان آن برای گذراندن اوقات فراغت و دوری از شلوغی‌های شهری به‌شمار می‌رود. وجود مناطق تاریخی، مراکز تجاری محلی و بازارهایی با فروشگاه‌های باستانی از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد چساپیک برای جذب گردشگرانی از سراسر دنیا محسوب می‌شود.

چساپیک میزبان سومین کانال کشتیرانی پرتردد جهان است که خانه‌هایی با تلفیقی از سبک استعماری و ویکتوریایی قرن نوزدهم را در اطراف خود در بر گرفته است. علاوه بر این، رستوران‌های سراسر شهر با سرو غذاهای دریایی لذیذ خود، در جذب گردشگران و رونق اقتصادی چساپیک نقش مهمی ایفا کرده است.

جزیره چینکوتیگ در ویرجینیا

جزیره کوچک چینکوتیگ در سراسر آمریکا به شهر ماهی‌گیری شهرت دارد و زیباترین چشم‌اندازهای حیات‌وحش را در خود جا داده است. اسب‌های بی‌شماری که در سواحل این شهر به حمل افراد مشغول هستند، از مهم‌ترین انگیزه‌های مسافران برای سفر به چینکوتیگ محسوب می‌شوند. زیبایی این جزیره به حدی زیاد است که نویسنده معروف آمریکایی به نام مارگریت هنری رمانی کودکانه به نام Misty of Chincoteague با الهام از آن نوشته است.

گردشگران جزیره چینکوتیگ، لحظاتی بسیار به یادماندنی را از گذراندن اوقات فراغت خود در پیاده‌راهی در امتداد دریا تجربه می‌کنند. برخی از آن‌ها در این فضا به ماهیگیری می‌پردازند، حال آن‌که بسیاری نیز با گرفتن دوش آفتاب، تماشای پرواز پرندگان و دوچرخه‌سواری خود را سرگرم می‌کنند.

ایستن در مریلند

ایستن یکی از شهرهای کوچک ایالت مریلند با جمعیتی کمتر از ۲۰ هزار نفر به حساب می‌آید که در مرکز خود یک دادگاه بزرگ را احاطه کرده است. این شهرک مقصدی بسیار محبوب برای گردشگران ایالات متحده آمریکا است که با سبک معماری ویکتوریایی و درختانی که سراسر فضاهای عمومی آن را محصور کرده است، مسافران را به تماشای جاذبه‌های خود از طریق پیاده‌روی دعوت می‌کند. برگزاری فستیوال‌ها و رویدادهای فرهنگی مختلف در طول سال، از دیگر ویژگی‌های ایستن برای جذب گردشگران بسیار به سمت خود محسوب می‌شود که از تمام آن‌ها، جشنواره پرندگان آبزی بیشترین محبوبیت را میان جهانگردان دارد.

باغ درختان Adkins Arboretum فضایی بسیار شگفت‌انگیز را برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت در بر گرفته است و با مساحت ۴۰۰ جریبی خود، امکان تماشای چشم‌اندازهای طبیعی زیبا را از نقاط مختلف برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. وجود فروشگاه‌های بسیار زیبا و قدیمی که اغلب به فروش اقلام سوغاتی شهر مشغول است، جذابیت ایستن را برای مسافران دوچندان می‌کند.

هور دا گریس، مریلند

هور دا گریس شمالی‌ترین نقطه خلیج چساپیک محسوب می‌شود که نام آن از یک بندر فرانسوی گرفته شده است. این شهر بسیار زیبا از هویت مستقل و بزرگی در جهان برخوردار است و به واسطه امکان ماجراجویی در طول روز، به محبوبیت زیادی میان گردشگران دست یافته است. قدیمی‌ترین فانوس دریایی خلیج در هور دا گریس واقع شده است که بر چشم‌اندازهای زیبای چساپیک اشراف کامل دارد.

افرادی که از نظر جسمی در وضعیت مناسبی قرار دارند و به پیاده‌روی علاقه‌مند هستند، می‌توانند در پارک دولتی حیات وحش شهر قدم بزنند یا در زمین‌های گلف آن بازی کنند. تفرجگاه مرکز تاریخی هور دا گریس برای خرید، استراحت و صرف غذا مکانی بسیار مناسب به حساب می‌آید و این در حالی است که موزه اصلی شهر بیش از سه هزار اردک را در خود جا داده است و به واسطه همین ویژگی، پایتخت اردک و طعمه آن در جهان به حساب می‌آید.

زیباترین مقاصد گردشگری خلیج چساپیک؛ اونانکوک در ویرجینیا

اونانکوک که در دهه ۱۶۰۰ توسط جان اسمیت، جست‌وجوگر و نویسنده انگلیسی، “گوهر ساحل شرقی” نامیده شد، به معنای واقعی کلمه یک شهر بسیار جذاب است. این شهر شگفت‌انگیز جمعیت بسیار کمی را در خود جا داده است، با این حال در تمام طول سال گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف دنیا به سمت خود فرا می‌خواند. امکانات بسیار پیشرفته، چشم‌اندازهای هنری بی‌شمار، موزه‌های زیبا و رستوران‌های مجلل از مهم‌ترین ویژگی‌های اونانکوک برای جذب جهانگردان به سمت خود محسوب می‌شود.

زیباترین مقاصد گردشگری خلیج چساپیک

زیباترین مقاصد گردشگری خلیج چساپیک

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=15422

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.