• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

ساخت خانه‌های مقرون‌به‌صرفه در پارک محبوب لستر

  • کد خبر : 16355
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
ساخت خانه‌های مقرون‌به‌صرفه در پارک محبوب لستر
گردشگرآنلاین - شورای شهر لستر، شهری واقع در ناحیه میدلند شرقی انگلستان، اعلام کرد که به احتمال زیاد ۲۰ خانه و آپارتمان جدید در زمینی درون پارک محبوب شهر ساخته می‌شود که قرار است تعدادی از آن‌ها به‌عنوان مسکن مقرون‌به‌صرفه در دسترس ساکنان قرار گیرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، یک درخواست به شورای شهر لستر ارسال شده است که شامل برنامه‌ریزی برای بازسازی مکانی در پارک محبوب شهر می‌شود. این مکان در حال حاضر یک کلوپ و پارکینگ بلااستفاده را در خود جای داده است و چنانچه شورای شهر تأیید کند، در آینده میزبان ۱۶ خانه و چهار آپارتمان خواهد شد.

متقاضی این درخواست ضمن اشاره به ماهیت غیرتاریخی و غیرضروری ساختمان موجود و پررنگ کردن نیاز شهر به مسکن و انجام اقدامات ضروری در این زمینه، از شورای شهر درخواست کرده است که مجوز تخریب کلوپ و پارکینگ موجود در راستای ایجاد ۲۰ خانه و آپارتمان جدید را در اختیار او قرار دهد.

طرح ارائه‌شده شامل ایجاد چهار خانه دوخوابه، چهار خانه سه‌خوابه و هشت خانه چهارخوابه، در کنار چهار آپارتمان یک‌خوابه است که در صورت صدور مجوز برنامه‌ریزی، برای ساخت جاده به‌منظور برقراری دسترسی آسان، ایجاد پارکینگ خودرو، محوطه‌سازی و زهکشی مناسب بناها نیز تصمیم‌گیری خواهد شد. مسکن مقرون‌به‌صرفه نیز به‌عنوان بخشی از توسعه جدید، مطابق با سیاست ملی، بخشی مهم در این طرح به‌شمارمی‌رود و قرار است آپارتمان‌های یک‌خوابه مناسب برای دو نفر، با قیمت‌های پایین در اختیار ساکنان لستر قرار گیرد.

شورای شهر ضمن بررسی این طرح اعلام کرد که دسترسی وسایل نقلیه و عابران پیاده به این مکان از طریق جاده‌ای در مجاورت آن فراهم خواهد شد و پارکینگ به تعداد کافی در اختیار ساکنان قرار خواهد گرفت. در صورت لزوم نیز حصارکشی‌هایی انجام می‌گیرد تا نسبت به ایمنی ساکنان اطمینان حاصل شود.

شورا خاطرنشان کرد که طبق اسناد ارائه‌شده، طراحی خانه‌های جدید در راستای هم‌سویی با طراحی معماری «هنر و صنایع دستی» قرار دارد و مطابق با آن، پنج سبک مختلف خانه ساخته خواهد شد که هر سبک پاسخ‌گوی نیازهای مختلف یکی از گروه‌های اجتماعی است. جنبش هنر و صنایع دستی در اواخر قرن نوزدهم پدیدار شد و تلاش کرد تا مهارت‌های پیشه‌وری را بازسازی کند که صنعتی‌شدن جامعه آن را تهدید می‌کرد.

درخواست مذکور در ماه جولای سال جاری به صحن شورای شهر لستر ارائه شده است و شورا پیش‌بینی می‌کند در فوریه سال ۲۰۲۳ درباره آن تصمیم‌گیری کند و رأی نهایی را ارائه دهد.

ساخت خانه‌های مقرون‌به‌صرفه در پارک محبوب لستر

ساخت خانه‌های مقرون‌به‌صرفه در پارک محبوب لستر

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=16355

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.