• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

سازمان فرهنگی شهرداری یزد موفق به جلب رضایت حداکثری شد

  • کد خبر : 7437
  • 01 آوریل 2022 - 15:49
سازمان فرهنگی شهرداری یزد موفق به جلب رضایت حداکثری شد
گردشگرآنلاین - دبیر ستاد خدمات سفر سازمان فرهنگی شهرداری یزد گفت: خوشبختانه توانستیم رضایت حداکثری میهمانان و همشهریان را کسب کنیم.

حمید زارع، دبیر ستاد خدمات سفر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این ستاد از یک ماه و نیم قبل از عید به ریاست حجت الاسلام صداقت تشکیل شد گفت: برنامه های مختلفی را در حوزه های متعدد برای ایام عید در نظر گرفتیم و خوشبختانه بر اساس ارزیابی های تیم ارزیابی توانستیم رضایت حداکثری میهمانان و همشهریان را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: البته در این ایام پیشنهادات بسیار خوبی نیز برای بهتر برگزار شدن برنامه ها از سوی مردم دریافت کردیم که انشالله در سال های آتی به کار خواهیم بست.

زارع در خصوص اینکه مردم بیشتر از چه بر نامه هایی  استقبال کردند ابراز داشت: برنامه هایی که زمان کمتری داشتند ودر طول مسیر مردم اجرا شدند مانند خیمه ‌شب بازی، سرودهای پاتوقی، تئاترهای خیابانی و… با استقبال بهتری روبرو بودند نسبت به جشن های چند ساعته توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید:
۵۰ درصد از مسافران غار علیصدر وارد همدان نمی‌شوند
سوخت یارانه‌ای کشتی مسافری بوشهر به قطر تأمین می‌شود
رسانه‌های بین‌المللی بیشترین نقش را در بحث ایران هراسی دارند
اختتامیه هفته روستا در کاروانسرای نامزد ثبت جهانی خرانق اردکان
افزایش شفافیت و توسعه گردشگری با استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات

مدیر اداره آموزش شهروندی شهرداری یزد در ادامه از برگزاری برنامه ها تا شامگاه ۱۲ فروردین خبر داد واظهار داشت: ما در روز ۱۳ که به نام روز طبیعت نام گذاری شده هیچ گونه برنامه ای نخواهیم داشت و بیشتر به مباحث آموزش شهروندی از طریق فضای مجازی خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به برپایی نوروزگاه های ۵ گانه هم گفت: ما در ایام عید  ۳ نوروزگاه دائم را در بافت تاریخی، امیرچقماق و امامزاده جعفر(ع و دو نوروزگاه موقت در مسجد جامع و بوستان خانواده با هدف آشنایی مردم با این اماکن ) برپا کردیم.

زارع در ادامه با اشاره به این مطلب که تلاش کردیم با کمک به برخی مجموعه های تاریخی ظرفیت های  گردشگری را بیشتر معرفی کنیم گفت: خانه سیگاری ها و خانه هنر بهشت از جمله این ظرفیت های بکر بودند که به دلیل عدم توانایی مالی صاحبان آن ها به خوبی معرفی نشده بودند و ما با حمایت خود توانستیم این ظرفیت ها را معرفی کرده و ‌شاهد استقبال خوب مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.