• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

ساکنان طاهرآباد با چهارپایان خود را به جاده اصلی می‌رسانند

  • کد خبر : 2066
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
ساکنان طاهرآباد با چهارپایان خود را به جاده اصلی می‌رسانند

گردشگرآنلاین – نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای طاهرآباد که در منطقه کوهستانی نطنز قرار گرفته راه مواصلاتی ندارد به طوری که ساکنان آن با چهارپایان خود را به جاده اصلی می‌رسانند.

به گزارش گردشگرآنلاین، رحمت‌الله فیروزی درباره مشکلات عمرانی شهرستان نطنز، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی شهرستان، کیفیت نداشتن برخی از راه‌های مواصلاتی و یا نبود هیچ راه مواصلاتی برای برخی از روستاها است. یکی از روستاهایی که راه مواصلاتی ندارد و مردم آن با چهارپایان خود را به جاده اصلی می‌رسانند روستای طاهرآباد(وَش) است که در این روستا ۵۰ نفر ساکن هستند.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان مربوط و دولت به مشکلاتی از این دست نگاه ویژه داشته باشند و مشکل ساکنان روستای طاهرآباد را نیز حل کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: روستای طاهرآباد بین جاده قدیم نطنز به کاشان قرار گرفته است و تا نطنز ۲۰ کیلومتر فاصله دارد که ۴ کیلومتر آن صعب العبور است و در کل تمام این مسیر باید آسفالت شود تا ساکنان این روستا دچار مشکل نشوند. این روستا دارای جاذبه‌های گردشگری است که جا دارد با احداث راه و جاده کشی به پتانسیل گردشگری این روستا توجه کنیم. در این روستا پایگاه بهداشتی نیز باید احداث شود.

فیروزی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات عمرانی، جاده قدیم نطنز به کاشان است که نیاز به تعریض، نوسازی و آسفالت دارد. این جاده از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که بسیاری از روستاها را به بخش مرکزی نطنز متصل می‌کند. همچنین جاده بین نطنز و بادرود نیز نیاز به بازسازی دارد تا شاهد تصادفات کمتری در این جاده باشیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهر بادرود باید تجهیز شود، تصریح کرد: ظرفیت این بیمارستان و تخت‌های آن باید افزایش پیدا کند و دولت باید اعتبار لازم برای توسعه بیمارستان بادرود را تامین کند. همچنین راه مواصلاتی و فلکه ورودی بخش طرق رود نیز نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های عمرانی که باید اداره تربیت بدنی در روستای “دِه آباد” نطنز انجام دهد احداث سالن ورزشی است. این روستا ۲ هزار نفر جمعیت دارد و از توابع بخش امامزاده بادرود است. همچنین سنگ‌فرش کوچه‌های روستای ابیانه و اصلاح شبکه فاضلاب آن با توجه به گردشگر پذیر بودن این روستا هرچه سریع‌تر باید انجام شود.

فیروزی خاطرنشان کرد: در کل با توجه به کوهستانی بودن شهرستان نطنز و سختی تردد باید نسبت به راه‌های مواصلاتی روستاهای منطقه توجه ویژه داشته باشیم. همچنین قنات‌های روستاهای شهرستان نطنز نیاز به لایروبی دارند که در این باره باید اعتبار ویژه‌ای تخصیص یابد.

منبع: ایسنا 

 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.