• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

سفر به شمال اروپا

  • کد خبر : 5138
  • 21 ژانویه 2022 - 9:41
سفر به شمال اروپا

گردشگرآنلاین – بسیاری از گردشگران و جهانگردان به دیگران توصیه می کنند که در سفرهای خود حتما سفر به شمال اروپا را قرار دهند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، برای سفر به شمال اروپا باید به نکاتی توجه و دقت داشته باشید:

اول از همه

دانمارک که در کنار آلمان هم مرز است، کشوری کوچک در شمال است. دانمارک کشوری با تاریخ طولانی و جالب است، این کشور پادشاهی است که در طول سال ها درگیر جنبش های تاریخی بسیاری بوده است. علاوه بر این، بسیاری از پادشاهی های نزدیک به دانمارک تلاش استراتژیک برای حمله به این کشور کرده اند. همسایه دیگر سوئد است که از جهاتی یادآور دانمارک است، برای مثال با چیزهایی مانند معماری و رفتارهای اجتماعی. هر دو کشور به سنت های آن بسیار افتخار می کنند و برای حفظ ارتباط با سنت های قدیمی ارزش زیادی قائل هستند.

شرایط خانوادگی یکی از چیزهای ارزشمندی است که دانمارکی ها و سوئدی ها قدردان آن هستند. اما آنها دوست دارند آن را برای رویدادهای ویژه ای که در طول سال اتفاق می افتد نگه دارند. این می تواند تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات خانوادگی باشد که در آن زمان برای گذراندن مدتی با هم دارند. از آنجایی که دانمارکی ها بسیار کار می کنند، و در واقع، بخش بزرگی از زندگی روزمره در دانمارک، ادامه دادن یک زندگی پرمشغله است.

سبک زندگی و معماری دانمارکی

در سفر به شمال اروپا وقتی از دانمارک دیدن کردم، چیزهای جالب و بسیاری از شهرهای قدیمی در سرتاسر کشور را دیدم که دارای حس عاشقانه بودند. چیزی که بیش از همه متوجه شدم خانه های زیبا در شهرهای کوچک اطراف جزایر بود. این واقعاً آسان است که متوجه شوید و هرکسی که تا به حال به دانمارک رفته است می داند منظور من چیست. من از آلمان سفر کردم و با موتورم به یک شهر ساحلی کوچک در شمال شرقی جزیره کوچکی به نام فین رفتم. وقتی به Kerteminde آمدم احساس می‌کردم خیلی سرحال شدم، زیرا واقعاً می‌توانستم احساس محاصره شدن در آب را حس کنم. این ساحل با یک منطقه ساحلی طولانی از یک سایت به سایت دیگر رفت. این یک تعطیلات تابستانی یا بهتر است بگوییم یک تعطیلات برای من بود، بنابراین هر روز به شنا در اقیانوس زیبا می رفتم.

اولین باری که در تختخواب و صبحانه رفتم

من در Samlingsstuens خوابیدم تخت و صبحانه، که در مرکز شهر این شهر کوچک قرار داشت. خانه خود را در داخل یک ساختمان حفاظت شده، در حیاطی به نام “Andreasens købmandsgaard” داشت. در اینجا آنها اتاق های خوبی داشتند با گل های زیبا روی میز کنار تخت من و یک اتاق تمیز خوب که من برای آن ارزش زیادی قائل بودم.

برنامه زمانی من به من در سفر به شمال اروپا گفته بود که فقط چند روز در Kerteminde بمانم، اما در واقع به مدت ۵ روز در آنجا ماندم. من خودم کمی اهل طبیعت هستم، بنابراین بیشتر اوقات در اطراف سواحل و جنگل های بزرگی که در اطراف آن منطقه قرار داشتند، حیرت می کردم.

وایکینگ های دانمارک

من همچنین به موزه وایکینگ ها رفتم که حدود ۱۰ کیلومتر از Samlingsstuen فاصله داشت. این دیدار با وایکینگ های مدرن در جریان بود. آن روز چیزهای زیادی درباره تاریخ و فرهنگ دانمارک یاد گرفتم و حتی طعم غذاهای واقعی وایکینگ ها را چشیدم.

اساساً این مکان مکانی کاملاً اثبات شده برای رفتن با خانواده بود، چیزهای زیادی برای بچه ها وجود داشت که باید انجام دهند و یاد بگیرند. اما حتی رفتن به آنجا به تنهایی واقعاً خوشحال کننده بود.

در پایان

می خواهم کلمه ای را به اشتراک بگذارم که در اقامتم در دانمارک بارها با آن برخورد کردم. آن “hygge” نامیده می شود و توصیفی منحصر به فرد برای مثال یک پیوند خانوادگی یا شاید راه دیگری برای گفتن “Cil out” است. این کلمه به طور خاص به دانمارک مرتبط است و به خوبی وضعیت مردم دانمارک را توصیف می کند.

با احترام از من

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Frej Kristian Nissen است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.