• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

سفر به هند – بهشت ​​لذت بردن از گردشگری

  • کد خبر : 4152
  • 31 دسامبر 2021 - 10:17
سفر به هند – بهشت ​​لذت بردن از گردشگری

گردشگرآنلاین – سفر به هند برای هر کسی از جذابیت بالایی برخوردار است ولی شاید بتوان این سفر را بهشت لذت بردن از گردشگری دانست.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، هند دارای فرهنگ غنی است و معابد، تپه ها و پناهگاه های زیادی دارد و سفر به هند همراه با جذابیت است. این شهر به دلیل مکان‌های توریستی باشکوه، تپه‌ها، رودخانه‌ها، فلات‌ها، دشت‌ها، سواحل، دلتاها و بیابان‌ها، بسیاری از هتل‌ها و استراحتگاه‌های مجلل، مکان‌های طبیعی زیبا و غارهای آجانتا الورا یا تاج محل، بنای یادبود عشقی که در زیر آن قرار دارد، شناخته شده است. عجایب هفتگانه جهان از فرهنگ گرفته تا سنت‌ها، تاریخ، طبیعت، ماجراجویی و زیبایی‌های ساخت بشر، شگفت‌انگیزترین محصولات و مقاصد سفر را برای ارائه به گردشگران در سراسر جهان دارد.

هند نیز به دلیل فصول جشن خود شناخته شده است، این کشور پر از جشنواره است. مردم ایمان زیادی به خدا دارند. بهترین چیز در مورد هند، تنوع در فرهنگ و مذاهب هندی است. تقریباً ۴۰۰-۵۰۰ معبد در هند با معماری عالی و داستانی پشت هر معبد دارد. بسیاری از مذاهب و بسیاری از مردم، اما هنوز افراد مذاهب مختلف جشن‌ها را با شور و شوق فراوان جشن می‌گیرند، در سفر به هند گویی جشن‌های خود را جشن می‌گیرند. اگر به این معابد در هند بروید و از این معابد دیدن کنید، آنقدر کلی و طبیعت را احساس خواهید کرد که فراموش نشدنی است. هنگامی که در هند هستید، برای جمع آوری دانش در مورد حقایق مختلف مذهبی و اهمیت آنها در ایجاد صلح در زندگی خود، امتیاز کسب می کنید.

همانطور که قصد بازدید از هر ایالت به ایالت را دارید، از میزان تنوع در فرهنگ، زبان، الگوی غذایی، سبک زندگی هر یک از آنها شگفت زده خواهید شد. قلعه قرمز، Kutub Minar، جاذبه معروف جهان آگرا است، شهر تاج محل یکی دیگر از مناطق مورد علاقه توریست ها، ایالت راجستان به دلیل قلعه ها و هتل های قصر است. ایالت کرالا نیز در فهرست اولویت قرار دارد. هند، ادیان هند را که بخش مهمی از هند است به شما نشان می دهد.

همچنین تماشای حیات وحش بسیار خوبی در پارک های ملی درجه یک وجود دارد. این سرزمین شگفت انگیز هند بهشتی از گیاهان، جانوران و جانوران پرندگان است. میراث حیوانات وحشی فراوان شامل ۵۵۰ پستاندار، ۳۰۰۰۰ حشره و ۲۰۰۰ گونه و زیرگونه پرنده، با بیش از ۵۰۰ گونه خزندگان و دوزیستان از جمله شاه مار کبرا، مار پیتون، تمساح و مارمولک نظارتی است. هند به دلیل توپوگرافی متنوع و شرایط آب و هوایی متفاوت، دومین کشور بزرگ روی کره زمین است که چنین اشکال زندگی متنوعی دارد. یک تور حیات وحش به جنگل هند، رسیدن به اوج هیجان نامحدود، زمانی که لحظات بیابان را با ببرهای خزنده، فیل‌های شیپوری و مارهای خش خش تجربه کنید.

هر مقصد هند بسیار شگفت‌انگیز است، اگر می‌خواهید در سفر به هند  ماجراجویی بیشتری داشته باشید، در دامنه‌های سرسبز هیمالیا بالا بروید یا در تپه‌های رودخانه گنگ قایقرانی کنید. معابد مقدس و زیارتگاه های مذهبی نیز یکی از محبوب ترین مکان های توریستی در هند هستند. دسته های مختلف گردشگری مانند گردشگری تاریخی، گردشگری ماجراجویی، گردشگری پزشکی مانند آیورودا و سایر اشکال داروهای هندی، گردشگری معنوی، سفرهای کاری، متقاضیان تعطیلات، گردشگری ساحلی و غیره را به شما ارائه می دهد.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Santosh Mails است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.