• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

سفر کمپینگ حیاط خلوت

  • کد خبر : 4768
  • 11 ژانویه 2022 - 12:22
سفر کمپینگ حیاط خلوت

گردشگرآنلاین – برای سفر و کمپینگ همیشه نیاز نیست هزینه یا زمان زیادی صرف کنید، شما می توانید به راحتی فرزندان خود را در حیاط خلوت منزل به کمپینگ یا مسافرت ببرید.

به گزارش سرویس اجتماعی گردشگرآنلاین، آیا فرزندانتان از شما التماس می کنند که آنها را به کمپینگ ببرید، اما شما نمی توانید زمانی را برای بردن آنها به یک سفر کمپینگ پیدا کنید؟ یا دوست دارید برای اولین بار بچه هایتان را با لذت کمپینگ آشنا کنید، اما مطمئن نیستید که از آن لذت خواهند برد یا ممکن است بترسند؟ در هر صورت، کمپینگ حیاط خلوت شما راهی سرگرم کننده برای گذراندن شب و شب با فرزندانتان خواهد بود.

بچه ها را در راه اندازی کمپ در حیاط خلوت خود مشارکت دهید. از آنها بخواهید به شما در راه اندازی چادر کمک کنند. آنها را مسئول بردن کیسه خواب، چراغ قوه و هر چیز دیگری که ممکن است به چادر نیاز داشته باشند، قرار دهید.

اگر این یک گزینه برای شماست، حتی ممکن است بخواهید در حیاط خلوت خود آتشی درست کنید. اگر این یک گزینه در منطقه شماست، از قبل با آتش نشانی خود چک کنید. اگر نه، فقط کباب پز زغال چوب یا گاز را بیرون بیاورید و کمپینگ حیاط خلوت خود را ایمن نگاه دارید.

مقداری هات داگ را گریل کنید و برای شام سیب زمینی با پشت فویل درست کنید و البته برای صحرا به مقداری s’mores نیاز دارید. اگر مارشمالو را روی گریل خود تفت می دهید، مقداری فویل آلومینیومی روی رنده قرار دهید تا مارشمالو ذوب شده روی گریل شما نریزد.

آیا چادر یا حتی حیاط خلوت برای این موضوع ندارید؟ این دلیلی برای کمپ نکردن نیست. فقط کیسه خواب های خود یا چادر مسافرتی را باز کنید یا حتی مقداری پتو در اتاق نشیمن بگدارید و حتما تلویزیون، رادیو و بازی های ویدیویی را خاموش کنید.

اگر شومینه دارید، آتش درست کنید. در غیر این صورت، مقداری پیتزا سفارش دهید و مقداری پاپ کورن بپاشید و حتی می توانید در مایکروویو دمنوش درست کنید.

مهم نیست که کجا تصمیم دارید سفر کمپینگ حیاط خلوت یا نزدیک به خانه خود را داشته باشید، مدتی را برای نشستن با هم و صحبت کردن اختصاص دهید. گفتن داستان، چه درگیر آتش کمپ باشد چه نباشد، همیشه سرگرم کننده است.

تخیل فرزندانتان در خلق داستان های جدید ممکن است شما را شگفت زده کند. فراموش نکنید که برخی از داستان های خانوادگی را بگویید.

مهمتر از همه، به خاطرات کمپینگ مورد علاقه خود فکر کنید و آنها را با بچه هایتان بازسازی کنید. آیا داستان های ترسناک خوبی به خاطر دارید؟ آیا بازی هایی وجود دارد که از انجام آن لذت برده باشید؟ بازی کارت مورد علاقه شما چیست؟

با این کار کمی سرگرم شوید، از بچه هایتان لذت ببرید و خاطراتی بسازید.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Susanne Myers است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.