• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

سلفی با تهران

  • کد خبر : 7271
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
سلفی با تهران

گردشگرآنلاین – شهروندان با حضور در مکان‌های معرفی شده می‌توانند با گرفتن عکس سلفی از خود و خانواده در مسابقه «تهران با تو» شرکت کنند.

به گزارش گردشگرآنلاین،  مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در تعطیلات نوروز ۱۰۰ نقطه مهم گردشگری شهر تهران را در برنامه چالش سلفی  «تهران با تو» معرفی کرده است. این برنامه با مشارکت معاونت گردشگری اداره کل گردشگری و صنایع دستی استان تهران – سایت کجارو – خانه عکاسان جوان برگزار می‌شود.

احمد زارعی مدیر چالش تهران با تو گفت: ۱۰۰ نقطه گردشگری در تهران از طریق سایت فرهنگسرای تهران به نشانی https://tehran.farhangsara.ir با مسیریابی مناسب به شهروندان معرفی می‌شود که شهروندان با حضور در این  ۱۰۰ نقطه مکان معرفی شده می‌توانند با گرفتن عکس سلفی از خود و خانواده در مسابقه تهران با تو شرکت کنند.

او گفت: هر چقدر تعداد بازدیدهای عکس بیشتر باشد شانس برنده شدن برای شرکت کنندگان نیز بیشتر است.

در این برنامه ۴۰ میلیون تومان جایزه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین جایزه ویژه‌ای نیز به عکسی از موضوعات محیط زیستی مرکز گردشگری تعلق خواهد گرفت.

علاقمندان از اول تا ۲۵ فروردین‌ماه می‌توانند عکس‌های خود را ارسال کنند که اسامی افراد برگزیده در مراسم اختتامیه چالش تهران با تو ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در فرهنگسرای تهران اعلام خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این چالش باید ابعاد عکس را در دو قاب عمودی و افقی همراه با نام و نام خانوادگی و تلفن تماس خود را به واتس آپ فرهنگسرای تهران به شماره ۰۹۳۵۲۵۰۲۷۸۵ یا به اینستاگرام «تهران با تو» به نشانی Tehran.bato ارسال کنند.

منبع: ایسنا 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.