• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
عضو شورای شهر شیراز:

سهم فارس از گردشگری سلامت به حداقل رسیده است

  • کد خبر : 1300
  • 11 اکتبر 2021 - 18:08
سهم فارس از گردشگری سلامت به حداقل رسیده است
گردشگرآنلاین - به گفته کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز، سهم استان فارس از گردشگری سلامت به حداقل ممکن رسیده است.

به گزارش گردشگرآنلاین از فارس، محمد فرخ‌زاده دوشنبه ۱۹ مهرماه در یازدهمین جلسه کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز بیان کرد: دسترسی به پزشکان و جراحان متخصص و خوش نام، خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه، همسایگی با کشورهای عربی، موقعیت خاص و کم نظیر جغرافیایی، طبیعت چهار فصل و وجود جاذبه‌های زیارتی، سیاحتی و تاریخی، می‌تواند شهر شیراز را به یکی از قطب‌های مطرح گردشگری سلامت در کشور تبدیل کند.

او افزود: با توجه به نبود متولی مشخص در این حوزه، تعیین متولی مربوطه و به تبع آن شروع به فعالیت قرارگاه گردشگری سلامت و تعیین شرح وظایف بخشهای مرتبط حاکمیتی و خصوصی یکی از راه‌های برون رفت از شرایط فعلی است و بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف می‌کند.

این عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: با توجه به اینکه گردشگری سلامت، صرفا به گردشگری پزشکی محدود نمی‌شود و شامل گردشگری تندرستی و طبیعت درمانی نیز می‌شود، اجرای پروژه‌های شهر سلامت و دهکده آرامش به تقویت زیرساخت‌های این حوزه می‌انجامد.

فرخ‌زاده خواستار شناسایی و حل مشکلات و گلوگاه‌های مرتبط با گردشگری سلامت از جمله ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف، اعتمادسازی در این حوزه، تقویت بخش بازاریابی و تبلیغات، تدوین قوانین حمایتی در راستای حمایت از سرمایه گذاری و … عزم و همکاری جدی مدیران و مسئولان مرتبط شد.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=1300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.