• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

ضرغامی خبر داد: امضای تفاهم نامه وزارت گردشگری با ناجا

  • کد خبر : 8048
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
ضرغامی خبر داد: امضای تفاهم نامه وزارت گردشگری با ناجا
گردشگر آنلاین - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از امضای تفاهم نامه این وزارتخانه با ناجا خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه پنجمین گردهمایی سراسری فرماندهان، معاونین، مدیران و مسئولان پایگاه های یگان حفاظت با حضور در جمع خبرنگاران از امضای تفاهم نامه این وزارت خانه با ناجا خبر داد و اظهار کرد: امروز یکی از مهمترین تفاهم نامه ها تحت عنوان زیر ساخت های امنیتی گردشگری به امضا رسید

وی این تفاهم نامه با ناجا را مهم ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از مشکلات سالیان قبل وزارتخانه باید مشخص می شد که با این تفاهم نامه به نتیجه رسید.

ضرغامی تأکید کرد: این تفاهم نامه در طول ماه های گذشته بعد از چندماه کار دقیق مبتنی بر آسیب هایی بود که طی سال های گذشته با آن مواجه بودیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه حاکمیت بر حفظ سلامت گردشگر ی و میراث فرهنگی‌ تأکید دارد، گفت: تبادل داده ها و اشتراک در سامانه های اطلاعاتی یکی از مفاد این تفاهم نامه است.

وی ادامه داد: کلیه اموری که به مسایل مختلف تاسیسات گردشگر‌ی و خدمات مربوط می شود از استعلامات تا حوزه های دفاتر خدماتی در این تفاهم نامه آمده است.

وی گفت: در حوزه پلیس راهور کار زیادی داریم که مورد بررسی قرار گرفته، در مورد پایانه‌های مرزی به خصوص برای گردشگران خارجی هم مشکلاتی داشتیم که مورد بررسی قرار گرفته است.

ضرغامی تصریح کرد: بخش مهم دیگر این تفاهم نامه مربوط به هفته میراث، حفاری‌های غیر مجاز، اسکورت اشیای تاریخی، وضعیت دفینه‌ها‌ و پیگیری اشیای تاریخی است.

منبع: خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=8048

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.