• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
رئیس جامعه هتلداران ایران تاکید کرد:

ضرورت رفتارشناسی کشورهای هدف گردشگری در رویداد ۲۰۲۳ اردبیل

  • کد خبر : 20104
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
ضرورت رفتارشناسی کشورهای هدف گردشگری در رویداد ۲۰۲۳ اردبیل
گردشگرآنلاین - رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: رویداد ۲۰۲۳ اردبیل بهترین فرصت است تا بتوانیم رفتارشناسی و ذائقه شناسی از کشورهای عضو اکو و سایر کشورهایی که در این رویداد حضور دارند انجام دهیم.

به گزارش گردشگرآنلاین از اردبیل، جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» اظهار کرد: این رویداد، یک رویداد دارای اهمیت و فرصت بسیار خوبی است تا همکاری‌های بین ایران و کشورهای عضو اکو افزایش یابد چرا که اعضای اکو کشورهای کوچکی نیستند.

رئیس جامعه هتلداران ایران افزود: با برگزاری این رویداد فرصت خوبی در اختیار کشور ما قرار خواهد گرفت و در مراسم افتتاحیه نیز برنامه‌ها خوب بود، برنامه‌های متنوع و جذاب برگزار شد و کیفیت شرکت‌کنندگان نیز بسیار خوب بود.

وی بیان کرد: این یک رویداد بسیار مهم است و اگر برنامه نداشته باشیم اثرگذاری این رویداد از بین خواهد رفت، بهره‌برداری از این رویداد بخشی متوجه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بخشی نیز متوجه بخش خصوصی است که باید هر دو برنامه داشته باشیم تا از این رویداد به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به کشورهای شرکت‌کننده در این رویداد، اظهار کرد: به‌عنوان مثال چین یکی از کشورهای هدف گردشگری است و گردشگران چینی برای سفر به ایران علاقه‌مند هستند و یکی از نیازهای گردشگران چینی رستوران چینی است، این در حالی است که برای سایر کشورها نیز این موضوع اهمیت دارد از این رو باید در تامین زیرساخت‌هایی مثل رفتارشناسی و رستوران با ذائقه کشورهای هدف گردشگری برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشیم.

حمزه‌زاده یادآور شد: خوشبختانه ما در جامعه هتلداران ایران علاقه‌مند هستیم و آمادگی برنامه‌ریزی در این باره را داریم و ضمن این که همکاری‌های دیگر مثل نمایشگاه‌های مشترک و برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز اهمیت دارد و در این باره ما آمادگی کامل برای همکاری داریم.

رئیس جامعه هتلداران ایران خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای توسعه گردشگری، تامین زیرساخت‌هایی مثل هتل و اقامتگاه است که در این باره با توجه به برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳، در کنار بخش دولتی و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بخش خصوص مانند جامعه هتلداران ایران نیز آماده همکاری برای توسعه و رونق روزافزون گردشگری در کشور است.

ضرورت رفتارشناسی کشورهای هدف گردشگری در رویداد ۲۰۲۳ اردبیل

ضرورت رفتارشناسی کشورهای هدف گردشگری در رویداد ۲۰۲۳ اردبیل

منبع: جامعه هتلداران ایران

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=20104

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.