• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز در نمایشگاه تهران

  • کد خبر : 5715
  • 30 ژانویه 2022 - 11:27
ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز در نمایشگاه تهران

گردشگرآنلاین – مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در بحش صنایع دستی و گردشگری این استان در نمایشگاه گردشگری خبر داد.

به گزارش سرویس خبری گردشگرآنلاین از استان البرز، فریدون محمدی ظهر امروز  با اشاره به  معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی استان در بخش‌های مختلف در نمایشگاه صنایع دستی اظهار داشت : استان البرز نیز در این نمایشگاه در سالن  38A  مستقر بوده و امسال ما در‌ این غرفه با استفاده از فن آوری اطلاعات جاذبه‌های استان را معرفی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بخشی را به  گردشگری کودک و نوجوان‌ اختصاص داده ایم،  افزود: در این‌نمایشگاه از بسته‌های سرمایه گذاری استان رونمایی می شود.

محمدی با اشاره به دیگر جاذبه‌های گردشگری استان و معرفی آن  بیان کرد: ظرفیتهای بخش گردشگری هوایی استان در نمایشگاه به مراجعه کنندگان معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز با بیان اینکه گردشگری خوراک و پذیرایی نیز از دیگر پتانسیل‌هایی است که می توان بر جاذبه‌های غرفه استان بیفزاید، ادامه داد: معرفی حوزه های صنایع دستی در حوزه ورکشاپ ، گردشگری خانواده ، حضور تشکل‌ها،اصناف و جوامع گردشگری در محل عرفه استان نیز به صورت ویژه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: استفاده از موسیقی اقوام آیینی و شاهنامه خوانی  نیز در غرفه استان البرز برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه  غرفه البرز در 2 طبقه است که یک طبقه معرفی جاذبه ها و بسته های سرمایه گذاری طبقه  دیگر وی ای پی بوده و برای دعوت از وزرا و نمایندگان به شکل ویژه تدارک دیده شده است، ادامه داد: بازار هدف استان البرز بیشتر گردشگری داخلی است و در نمایشگاه بازار هدف ما بیشتر استان‌های همسایه به خصوص تهران است و به دلیل قرار گرفتن نمایشگاه در استان تهران شاهد حضور پرشور مردم تهران در این نمایشگاه هستیم.

اغلب ما در سفر به شهرهای از کرج عبور می‌کنیم، اما کمتر به این فکر می‌کنیم که سری به جاذبه‌های آن زده و این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنیم. این شهر ایران کوچک است و مردمی با فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف در این شهر زندگی می‌کنند.

منبع: تسنیم 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.