• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

فعالان گردشگری ایران مهیای حضور در نمایشگاه فیتور اسپانیا می‌شوند

  • کد خبر : 15258
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
فعالان گردشگری ایران مهیای حضور در نمایشگاه فیتور اسپانیا می‌شوند
گردشگرآنلاین - فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور در چهل‌وسومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید اسپانیا، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می‌کنند.

به گزارش گردشگرآنلاین، چهل‌وسومین دوره نمایشگاه فیتور (FITUR) قرار است همانند دوره‌های پیشین، همزمان با نخستین ماه سال جدید میلادی در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار شود. کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با توجه به عملکرد مناسب در دوره های پیشین، امسال نیز مأموریت دارد تا برای چهاردهمین سال، به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین‌المللی را فراهم کند.

فعالان گردشگری ایران مهیای حضور در نمایشگاه فیتور اسپانیا

تاکنون اقدامات اولیه شامل اعلام فراخوان عمومی و دعوت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، هتل‌ها، مراکز اقامتی و تفریحی و فعالان صنعت گردشگری، ثبت‌نام از متقاضیان، جانمایی و خرید غرفه، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی، طراحی غرفه و … برای حضور قدرتمند ایران، از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی انجام شده است.

«در این دوره از نمایشگاه فیتور که از ۲۸ دی تا ۲ بهمن ۱۴۰۱ در شهر مادرید اسپانیا برگزار می‌شود، غرفه‌ای به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع برای معرفی شایسته جاذبه‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار گردشگری ایران در اختیار نمایندگان کشورمان قرار خواهد داشت»

برگزاری شب ایرانی، دعوت از تور اپراتورها، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، کارگاه تولید صنایع دستی و خطاطی، عرضه سوغات و صنایع دستی، برپایی چایخانه ایرانی، نمایش فیلم های سه بعدی بناهای تاریخی و گردشگری با استفاده از دوربین‌های واقعیت مجازی و انتشار ویژه نامه تخصصی، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای اجرا در غرفه ایران است.

آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری های ارائه شده در صنعت گردشگری، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری، حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و آغاز ارتباط با مشتریان جدید، شناسایی مقاصد جدید گردشگری، آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی از مهمترین اهداف حضور در این دوره از فیتور اسپانیا اعلام شده است.

شعار فیتور: ما گردشگر هستیم به دنیا اهمیت می‌دهیم

نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات‌های متعدد و مفید در اختیار آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصان این حوزه جهانی قرار می‌دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به‌شمار می‌آید.

چهل‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا که شعار «ما گردشگر هستیم به دنیا اهمیت می‌دهیم» را منتشر می‌کند، شامل کنفرانس‌ها و سمینارهایی به‌منظور رفع مشکلات و توسعه صنعت گردشگری است. فیتور امسال از ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳، به مدت ۵ روز در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برپا خواهد شد.

فعالان گردشگری ایران مهیای حضور در نمایشگاه فیتور اسپانیا می‌شوند

فعالان گردشگری ایران مهیای حضور در نمایشگاه فیتور اسپانیا می‌شوند

منبع: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=15258

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.