• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

فعال‌سازی ۲ کشتی کروز برای هواداران ایرانی جام جهانی

  • کد خبر : 12871
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
فعال‌سازی ۲ کشتی کروز برای هواداران ایرانی جام جهانی
گردشگرآنلاین - سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده، دو کشتی کروز با هدف ارائه خدمات به هواداران ایرانی در روزهای برگزاری رقابت‌های جام جهانی قطر فعالیت خواهد کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین از کیش، مرتضی رمضانی‌گالشی امروز در نشستی در همین رابطه بیان داشت: فعالیت این دو کشتی کروز در جزیره کیش برگزاری جشنواره جزیره فوتبالی برای هواداران ایرانی در ایام جام جهانی قطر قطعی شده و به طور یقین با انجام این اقدامات شاهد توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری در این جزیره خواهیم بود.

رمضانی‌گالشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر رزرو نشدن هتل‌های کیش برای جام جهانی، ابراز داشت: سازمان منطقه آزاد کیش از مدت‌ها قبل طی مکاتباتی مکرر این درخواست را اعلام کرد که اماکن اقامتی کیش در سامانه صدور ویزای قطر ثبت شود تا هواداران امکان استفاده از ظرفیت‌های جام جهانی را داشته باشند.

وی اضافه کرد: با وجود پیگیری‌های مستمر و موافقت‌های شفاهی طرف قطری در جلسات مذاکره تاکنون در عمل اقدامی در راستای حل مشکل ثبت هتل‌های کیش در سامانه «هایا کارت» میسر نشده و این باعث شد بسیاری از کشورهای متقاضی از جمله مکزیک، غنا و سنگال امکان برقراری پیوند بین اخذ هتل و ویزا را پیدا نکنند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: سازمان از ۶ ماه قبل به طور جد در این خصوص با نهادهای ذیربط مکاتبه داشت و علت نبود رزرو و عدم استقبال گردشگران خارجی، به صادر نشدن ویزا از طرف قطری باز می‌گردد که انتظار می رفت از سوی برخی نهادها از جمله جامعه حرفه ای هتلداران هم از چندین ماه قبل پیگیری می‌شد.

کشتی کروز چند سالی است به یکی از تفریح‌های اصلی در جزایر و سواحل مختلف تبدیل شده است. بسیاری از مسافرانی که به جزایر کیش و قشم و یا شهرهای ساحلی خارج از کشور مانند استانبول و آنتالیا سفر می‌کنند در تورهای گردشی کشتی‌های کروز شرکت کرده و از این فعالیت لذت می‌برند.

کشتی کروز به هتل ۵ ستاره شناور بر روی آب معروف است. معمولا اتاق‌های اقامتی موجود در کشتی‌های کروز مجلل و لوکس بوده اما با این وجود اتاق‌هایی با کیفیت‌های مختلف در هر کشتی وجود دارد. از امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی آن می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام، تخت، تلویزیون، تلفن، کمد و غیره اشاره کرد.

فعال‌سازی ۲ کشتی کروز برای هواداران ایرانی جام جهانی

فعال‌سازی ۲ کشتی کروز برای هواداران ایرانی جام جهانی

منبع: سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=12871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.