• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
استاندار یزد:

فناوری و گردشگری دو بال برای اوج‌گیری یزد نوین هستند

  • کد خبر : 6400
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
فناوری و گردشگری دو بال برای اوج‌گیری یزد نوین هستند

گردشگرآنلاین –  استاندار یزد با بیان اینکه برای تحقق یزد نوین به دو بال فناوری و نوآوری و بال گردشگری نیاز است گفت: فرهنگ، اقتصاد و مسائل اجتماعی یزد را می‌توان در تراز جهانی و با حفظ و صیانت از گردشگری و بافت تاریخی یزد نگه‌داشت.

به گزارش گردشگرآنلاین از یزد، مهران فاطمی ظهر امروز در مراسم تودیعه و معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد که با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزرات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد اظهار داشت: برای اینکه شعار یزد نوین محقق شود و اوج بگیرد به دو بال فناوری و نوآوری و بال گردشگری نیاز است.
استاندار یزد گفت: فرهنگ، اقتصاد و مسائل اجتماعی یزد را می‌توان در تراز جهانی و با حفظ و صیانت از گردشگری و بافت تاریخی داشته باشیم.
فاطمی با اشاره به اینکه برای بنده موضوع گردشگری در اولویت قرار دارد از پیشنهاد در خصوص راه‌اندازی معاونت گردشگری در استانداری یزد خبر داد و افزود: اقدام و پیگیری در این خصوص صورو گرفته، موافقت اولیه طرح حاصل شده است و به زودی معاونت گردشگری در کنار سایر معاونت‌های استانداری شروع به فعالیت خواهد کرد.
استاندار یزد در این مراسم با اشاره به اقدامات مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: سید مصطفی فاطمی مدیری خوب، مجرب و صاحب دانش،  مودب و متین است.
فاطمی بر ضرورت تلفیق فناوری و گردشگری تاکید کرد و خاطرنشان کرد: فعالیت کنونی ایشان در وزارت میراث فرهنگی فرصت بزرگی برای گردشگری کشور است و ما در این مدت شاهد اقدامات خوبی از ایشان بودیم که از جمله آن برگزاری نمایشگاه گردشگری در تهران با حضور استانداران سطح کشور بود و مورد استقبال قرار گرفت.
استاندار یزد با بیان اینکه چون گردشگری در صدر اولویت مسائل استان قرار داشت با انتخاب احمد آخوندی که تاکنون در حوزه استانداری مشغول کار بودند و مورد وفاق فعالان گردشگری بود به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد موافقت شد.
در این مراسم از تلاش‌ها و خدمات سید مصطفی فاطمی، مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد تکریم شده و احمد آخوندی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6400

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.