• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

فنی و حرفه ای بر آموزش گردشگری و هتلداری در خوی بصورت ویژه متمرکز شود

  • کد خبر : 6360
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
فنی و حرفه ای بر آموزش گردشگری و هتلداری در خوی بصورت ویژه متمرکز شود

گردشگرآنلاین – نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: آموزش رشته های گردشگری و هتل داری در خوی به صورت ویژه انجام شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، عادل نجف زاده در دیدار با رییس،سازمان فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد : شهرستان خوی با ظرفیت های بسیار مطلوب در حوزه های گردشگری و هتلداری ،صنعت و معدن،کشاورزی و اقتصادی در آستانه تحولات مهمی است.

وی با بیان اینکه گمرک بزرگ پایانه رازی در پایان سال با حضور مسئولین کشوری افتتاح می شود، تصریح کرد : پیش بینی می شود در سال آینده بیش از۲ میلیون نفر از این پایانه و مرز رازی تردد کنند که ظرفیت بسیار بزرگی برای گردشگری کشور است .

نجف زاده در خواست کرد که سازمان فنی و حرفه ای آموزش ها را در بخش های گردشگری و هتلداری بصورت ویژه متمرکز کند تا خوی نیروی متخصص کافی برای پذیرایی از میلیون ها گردشگر را داشته باشد.

وی آینده توسعه و پیشرفت کشور را در حرکت به سمت آموزش های فنی و حرفه ای عنوان کرد و گفت : به قطع یقین نیروهای متخصص و کاربلد که کار و حرفه در این سازمان بصورت تئوری و عملی یاد می گیرند آینده اقتصاد و فرهنگ و هنر و تجارت را رقم خواهند زد .

حسینی نیا، رییس سازمان فنی حرفه ای کشور نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات نماینده خوی در خصوص کمک به اهداف سازمان فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد : نیروهای سازمان فنی و حرفه ای توانسته با کمترین هزینه و کمترین حقوق و در آمد کارهای بسیار بزرگی در بحث تخصصی و آموزش های فنی و حرفه ای انجام دهند.

وی با بیان اینکه شهرستان خوی دارای ظرفیت های ارزشمندی است و طی سفری که به این شهرستان خواهم داشت از نزدیک با ظرفیت های آن بیشتر  آشنا خواهیم شد.

حسینی نیا نزدیکی خوی به مرز ترکیه را ظرفیت ارزشمندی عنوان کردو گفت: در خصوص پیشنهاد نماینده خوی مبنی بر آموزش ویژه رشته های گردشگری و هتل داری نظرمان مثبت است.

منبع: ایسنا 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.