• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

قیمت اجاره ویلا و اقامتگاه برای یک سفر لذت‌بخش

  • کد خبر : 4914
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
قیمت اجاره ویلا و اقامتگاه برای یک سفر لذت‌بخش

گردشگرآنلاین – در مطلب پیش رو شما می توانید با بهترین اقامتگاه‌ها از انواع مختلف آشنا و نحوه اطلاع از قیمت اجاره ویلا را برای مسافرت خود پیدا کنید.

به گزارش گردشگرآنلاین، انتخاب و رزرو اقامتگاه مناسب برای سفر، یکی از فاکتورهای مهم برای یک سفر خوب و لذت‌بخش محسوب می‌شود. چرا که انتخاب اقامتگاه می‌تواند به یکی از پرهزینه‌ترین دغدغه‌های مسافران تبدیل شود. درحالی که اگر این انتخاب با تحقیق و بررسی‌های دقیق صورت بگیرد، در کیفیت سفر تاثیر به سزایی خواهد داشت.

بنابر اعلام همگردی، درحال حاضر در ایران گزینه‌های زیادی برای اقامت در مقصد سفر وجود دارد و تقریبا در اکثر شهرهای ایران انواع اقامتگاه‌ها با امکانات متنوع در رنج‌های قیمتی گوناگون وجود دارد و مسافران می‌توانند به راحتی و با توجه به بودجه خود، یک اقامت خوش قیمت و با کیفیت را در طول سفر خود تجربه کنند.

در ادامه این مطلب به معرفی اقامتگاه مناسب و انواع آن برای تجربه یک سفر باکیفیت و لذت‌بخش می‌پردازیم.

قیمت رزرو هتل و ویلا

در حال حاضر قیمت اجاره هتل آپارتمان برای هرشب در جزیره کیش بطور میانگین از یک میلیون تا یک میلیون و ۵۰ هزارتومان است. همچنین همین رقم برای اجاره هتل آپارتمان مبله در مشهد میانگین بین ۱۸۰ تا ۴۰۰ هزارتومان تمام می‌شود. قیمت رزرو سوئیت و هتل مبله در شیراز نیز از ۱۷۰ هزارتومان تا نزدیک به ۷۰۰ هزارتومان است.

شما از جمله افرادی باشید که به اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی علاقه داشته باشید، میانگین قیمت هرشب خانه بومگردی در شهرهای شمالی میانگین ۳۵۰ هزارتومان و در شیراز میانگین از ۳۵۰ تا ۴۵۰ هزارتومان است. همچنین قیمت اجاره ویلا در شهرهای شمالی مانند بندرانزلی میانگین از ۵۰۰ هزارتومان تا ۱ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان برای هرشب قیمت گذاری شده است. رزرو کلبه جنگلی در این شهرها نیز از شبی ۲۰۰ هزارتومان تا یک میلیون تومان است.

ضمن این‌که طبیعتا این قیمت‌ها ثابت نبوده و با فرارسیدن بهار و به ویژه عید نوروز کمی افزایش خواهند داشت.

هتل‌ها، قدیمی و پرطرفدار

هتل‌ها که از دیرباز به عنوان یکی از امکانات گردشگردی در شهرها مورد استقبال توریست‌ها و گردشگران بوده‌اند، معمولا مجموعه‌هایی با چندین اتاق هستند. هتل‌ها معمولا علاوه بر امکانات شخصی مجزا در هر اتاق به انواع امکانات رفاهی و تفریحی مانند استخر شنا، رستوران و کافی شاپ، سالن ورزشی یا سالن اجتماعات و .. نیز مجهز هستند. قبل از رزرو هتل باید توجه داشته باشید که این خدمات و امکانات هتل‌ها معمولا به درجه کیفیت آن‌ها و چندستاره بودن آن‌ها بستگی دارد.

هتل آپارتمان، راحت مثل خانه

هتل آپارتمان‌ها در مقایسه با هتل‌ها امکانات کمتری دارند، این نوع از اقامتگاه با توجه به دارا بودن آشپزخانه و شرایط مشابه خانه، برای افرادی که به دنبال یک اقامتگاه مناسب برای طولانی مدت هستند، مناسب است. ضمن این‌که قیمت هتل آپارتمان و قیمت سوئیت مبله در حال حاضر بسیار مقرون به صرفه‌تر از هتل‌ها است و افرادی که قصد سفر برای زمان طولانی را دارند می‌توانند به راحتی و بدون نگرانی بابت قیمت رزرو اقامتگاه در طول سفر خود در محیطی با آرامش خانه اقامت کنند.

ویلا و یک سفر آرامش بخش

ما معمولا در تصور یک خانه رویایی، به یک خانه ویلایی دور از شهر که از چهار طرف نما داشته باشد فکر می‌کنیم. ویلاها معمولا در محوطه‌های وسیع‌تر ساخته می‌شوند و دارای یک حیاط با منظره درختان و حتی گاهی استخر و باغ هستند. رزرو ویلا برای سفر به ویژه اجاره ویلا در شمال کشور با آب و هوای خوب و مناظر سرسبز، می‌تواند به یکی از آرامش‌بخش‌ترین تجربیات شما در طول سفر تبدیل شود. شما می‌توانید به راحتی و حتی به شکل آنلاین به اجاره ویلا در انواع گوناگون، مانند اجاره ویلا استخردار یا اجاره کلبه جنگلی اقدام کنید.

اقامتگاه‌های بومگردی و سفر به سبک قدیمی و سنتی

رزرو اقامتگاه بومگردی برای بوم گردانی که به دنبال تجربه سفر در محیط‌ها سنتی و بومی شهرهای ایران هستند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت محسوب می‌شود.

این نوع از اقامتگاه‌ها معمولا توسط افراد بومی و محلی هر شهر اداره می‌شوند و در واقع فضایی مانند محیط زندگی خود مردم بومی هر شهر است که موجبات یک اقامت آرامش بخش به سبک سنتی و با آداب رسوم مردم آن منطقه را برای مسافران فراهم می‌کند. ضمن این‌که درحال حاضر امکان رزرو آنلاین اقامتگاه بومگردی و حتی جستجوی از قیمت خانه بومگردی و رزرو اقامتگاه بومگردی ارزان فراهم شده است.

امروزه با توجه به فراهم شدن امکان رزرو آنلاین، دغدغه انتخاب اقامتگاه به راحتی و در چند دقیقه قبل از سفر حل می‌شود و مسافران می‌توانند به راحتی از قیمت‌ها مانند قیمت اجاره ویلا اطلاع پیدا کرده و سپس اقدام به رزرو آنلاین انواع اقامتگاه و حتی رزرو قایق تفریحی برای سفر خود اقدام کنند. در ادامه به معرفی چند وبسایت و آژانس مسافرتی آنلاین معتبر، برای رزرو آنلاین اقامتگاه می‌پردازیم.

سایت جاجیگا

اجاره ویلا ارزان در شرایط اقتصادی کنونی یک هنر است، هنری که به واسطه تلاش هوشمندانه سامانه محبوب رزرو آنلاین اقامتگاه ها یعنی جاجیگا، ساده شده است. با یک جستجوی ساده در یک روز زمستانی در وبسایت جاجیگا به این ارقام اجاره بها برخورد کردم:  اجاره ویلا در شمال از ۴۵۰ هزار تومان، اجاره سوئیت در کیش از ۵۵۰ هزار تومان، اجاره ویلا استخردار از ۸۰۰ هزار تومان، اجاره کلبه جنگلی از ۲۰۰ هزار تومان، اجاره خانه روستایی از ۱۵۰ هزار تومان و رزرو اقامتگاه بوم گردی از ۳۰ هزار تومان به ازای هر نفر.

سایت سفربازی

معرفی کوتاه سایت بی‌رقیب سفربازی که در تنوع و تعداد اقامتگاه در بازار گردشگری حرف اول را می‌زند کار ساده‌ای نیست.

یک اتاق شیک در هتل ۵ ستاره، ویلا با میزبانی خاص، حس زیبای اقامت در بوم‌گردی، کلبه چوبی در دل جنگل، اقامت خوش‌قیمت در مسافرخانه و حتی رزرو قایق‌های تفریحی، همه خدمات بی‌نظیری هستند که تنها در سایت سفربازی یکجا در اختیار شما قرار گرفته‌اند.

تضمین کمترین قیمت و پشتیبانی ویژه، در کنار تخفیف‌های استثنایی سفربازی شما را هر لحظه از انتخاب‌تان مطمئن‌تر می‌کند.

سامانه معرفی و رزرو اقامتگاه میزبان‌یاب

میزبان‌یاب یک سامانه معرفی و رزرو اقامتگاه می‌باشد، مسافرانی که قصد سفر دارند می‌توانند با قیمت‌های بسیار مناسب رزرو هتل و اجاره ویلا را انجام دهند و این امر هم به دلیل رزرو بدون واسطه اقامتگاه می‌باشد. مسافر می‌تواند بدون نیاز به ارسال درخواست رزرو و انتظار برای تایید آن به صورت مستقیم با میزبان تماس بگیرد و رزرو خود را انجام دهد قیمت ها در سایت میزبان‌یاب نسبت به سایر رقبا بدلیل ارتباط مستقیم با میزبان بسیار پایین‌تر است چرا که این سایت هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کند.

برای دریافت اپلیکیشن میزبان‌یاب می توانید از طریق گوگل پلی، اپ میزبان‌یاب رو جستجو و نصب کنید.

تیپورت

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از ایسنا، تیپورت یک نرم افزار رزرو رایگان برای آژانس‌های مسافرتی استتا از طریق آن برای رزرو اقامتگاه مسافران خود اقدام کنند.این سیستم دغدغه‌ها و چالش‌های مرتبط با رزرو اقامتگاه یا هتل مانند اتلاف وقت جهت دسترسی به اتاق‌های هتل، نرخ‌گذاری متفاوت، کاهش کارایی و کمبود سرعت رزرو برای آژانس‌ها یا سایت‌های رزرو هتل را رفع می‌کند.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.