• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

لیگ دانشجویی سازمان جهانی گردشگری ۲۰۲۲ در سوئیس آغاز شد

  • کد خبر : 11721
  • 19 سپتامبر 2022 - 10:45
لیگ دانشجویی سازمان جهانی گردشگری ۲۰۲۲ در سوئیس آغاز شد
گردشگرآنلاین - سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) و دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوئیس (SECO) برای راه‌اندازی اولین لیگ ملی دانشجویان سال این سازمان با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به‌گزارش گردشگرآنلاین، لیگ دانشجویان سازمان جهانی گردشگری برای ترویج توسعه استعدادهای محلی و همکاری با جوانان برای طراحی راه‌حل‌هایی برای برخی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی گردشگری طراحی شده است. در طول این مسابقه، دانشجویان (و دانش‌آموزان) از کارشناسان برتر گردشگری هم در کشور خود و هم در سطح بین‌المللی آموزه‌های جدیدی فرامی‌گیرند. تلاش‌های شرکت‌کنندگان توسط هیئت داوران بین‌المللی ارزیابی می‌شود و پس از اولین دور مسابقات در سطح ملی، لیگ با یک فینال بزرگ جهانی به پایان می‌رسد.

با استقبال خوبی که از دو دور اول این مسابقات شد و با مشارکت حدود هزار دانشجو از سراسر جهان، UNWTO و SECO اکنون برای پرورش استعدادهای جوان در سوئیس از طریق اولین لیگ ملی دانشجویان UNWTO در سوئیس ۲۰۲۲ همکاری می‌کنند.

همانند سال‌های گذشته که دانش‌آموزان از مقطع راهنمایی تا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد راه‌حل‌های پایدار و نوآورانه‌ای را برای موضوعات داغ جهانی مانند مدیریت گردشگری انبوه، کاهش استفاده از ظروف پلاستیکی یکبارمصرف در محل اقامت و مقاصد گردشگری، تقویت توسعه روستایی از طریق گردشگری، ایجاد راه‌حل‌های ارتباطی دیجیتال، فراگیر کردن گردشگری و بسیاری موارد دیگر، دانشجویان از سراسر سوئیس اکنون این فرصت را خواهند داشت تا با شرکت در چالش «Off the Beaten Track» ثابت کنند که چرا باید به حرف‌های آن‌ها گوش داده شود.

اکنون ثبت نام برای تیم‌های دانشجویان کارشناسی گردشگری و مهمان‌نوازی از سوئیس – تا سن ۲۵ سال – باز است و در ۴ اکتبر ۲۰۲۲ پایان می‌یابد. تیم برنده پس از مسابقه Final۴ زنده با همکاری دانشگاه علمی کاربردی (ZHAW) زوریخ اعلام می‌شود.

سازمان جهانی گردشگری به اختصار (UNWTO) مستقر در شهر مادرید، اسپانیا، یکی از نمایندگی‌های سازمان ملل است که در رابطه با امور جهان گردی تحقیق می‌کند و سالانه گزارشی نیز منتشر می‌کند.

سازمان جهانی گردشگری یک از آژانس های رسمی سازمان ملل متحد می باشد که هدف اصلی آن پیشبرد و توسعه گردشگری در سراسر جهان است.

سنگ بناهای شکل گیری اولیه این سازمان در سال ۱۹۲۵ میلادی با تاسیس اتحادیه بین المللی سازمان های رسمی تبلیغات گردشگری در لاهه، پی ریزی شد.

لیگ دانشجویی سازمان جهانی گردشگری ۲۰۲۲ در سوئیس آغاز شد

لیگ دانشجویی سازمان جهانی گردشگری ۲۰۲۲ در سوئیس آغاز شد

منبع: وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=11721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.