• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

مأموریتی جدید برای راهنمایان گردشگری در اکسپو دبی

  • کد خبر : 6539
  • 02 مارس 2022 - 18:06
مأموریتی جدید برای راهنمایان گردشگری در اکسپو دبی

گردشگرآنلاین – مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی از تعریف مأموریتی جدید برای راهنمایان گردشگری اعزام شده به اکسپو دبی خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین، روح‌الله حسین‌زاده مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایران گردی و جهان‌گردی با اعلام این خبر گفت: در حوزه محتوا و پژوهش وضعیت کشورهای حاضر در اکسپو، در حال برگزاری جلسات متعدد و آموزش راهنمایان گردشگری اعزامی به اکسپو دبی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت مأموریت جدیدی که برای راهنمایان گردشگری تعریف شده است، گفت: قبلا راهنمایان حاضر در اکسپو تنها وظیفه راهنما بودن را در این رویداد عهده‌دار بودند، اما در فرآیند جدید، وضعیت کشورهای حاضر به‌عنوان مبنای کار مطالعاتی و پژوهشی یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران گردی و جهان‌گردی تصریح کرد: این کار پژوهشی می‌تواند در آینده برای حضور هر چه بهتر در نمایشگاه‌های اینچنینی مورد استفاده قرار گیرد و ثمربخش باشد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به حضور موثر راهنمایان گردشگری در این رویداد بین‌المللی اشاره کرد و تصریح کرد: از زمان اعزام راهنمایان گردشگری به اکسپو به وضوح شاهد تأثیر حضورشان در تمامی پاویون ایران هستیم.

زمانی با ابراز تشکر از تصمیم وزارتخانه برای اعزام آن‌ها به دبی، اظهار کرد: راهنمایان با رویی گشاده بازدیدکننده‌ها را به‌ طور گروهی از سالن یک تا ۱۲ هدایت می‌کنند. آن‌ها پاسخگوی تمامی سؤالات بازدیدکننده‌ها هستند و عملکردشان طی این مدت بازخورد خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه پاویون ایران جزو ۱۰ پاویون برتر اکسپو معرفی شده است، ادامه داد: همچنین در ارزیابی شبکه CNN پاویون ایران بعد از امارات، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

کمیسر ژنرال جمهوری اسلامی ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی، در خصوص آمار بازدیدکننده‌ها گفت: از تمامی کشورها بازدیدکننده داریم ولی عمدتاً از کشورهای اروپایی و آفریقایی هستند. روزانه حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر از پاویون ایران بازدید می‌کنند و تا کنون بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار نفر بازدیدکننده داشته‌ایم.

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی براساس بانک اطلاعاتی راهنمایان فعال دارای مجوز مسلط به زبان انگلیسی و عربی، انجام مصاحبه تخصصی همچنین تایید مراجع ذی‌صلاح اقدام به اعزام راهنمایان منتخب کرد که تا کنون ۱۱ نفر در قالب ۳ گروه، راهی این رویداد جهانی شده‌اند. تمام راهنمایان اعزامی با بیش از ۱۰ سال تجربه برگزارکننده تورهای داخلی و خارجی را دارند.

منبع: فارس 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.