• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

محبوبترین مقاصد گردشگری پزشکی در جهان

  • کد خبر : 3344
  • 16 دسامبر 2021 - 12:28
محبوبترین مقاصد گردشگری پزشکی در جهان

گردشگرآنلاین – یکی از انواع گردشگری در جهان، گردشگری پزشکی است که بسیاری از کشورها به وسیله آن درآمدهای هنگفتی کسب می‌کنند.

[ad_1]

گردشگری پزشکی بیش از یک دهه است که در حال رشد است. این کار با افرادی شروع شد که برای جستجوی قیمت های بهتر و ناشناس بودن، جراحی زیبایی را در خارج از کشور انتخاب کردند. از آن زمان به بعد، به ناچار وارد حوزه غیر آرایشی شد. در حال حاضر بیماران از مناطق مختلف جهان برای جراحی های ارتوپدی و قلب، دندانپزشکی، فتق، آب مروارید و تقریباً هر نوع جراحی انتخابی به سفر می روند.

یکی از محبوب ترین مقاصد هند است. چیزی که هند را به یک مقصد توریستی پزشکی جذاب تبدیل می کند، درمان کم هزینه است. تخمین زده می شود که هزینه های درمان در هند از حدود یک دهم قیمت روش های مشابه در ایالات متحده یا بریتانیا شروع می شود. بسیاری از پزشکان در غرب تحصیل کرده یا کار کرده اند، بنابراین تخصص آنها به همان اندازه بی عیب و نقص است. در بسیاری از کشورها، مردم برای انجام عمل جراحی باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانند، بنابراین این کشورها برای درمان سریع برای اتباع خود با هند ارتباط برقرار کرده اند. دولت هند مشوق هایی مانند ویزای سریع برای بیماران خارجی ایجاد کرده است. با این حال، هند رقبایی دارد. تایلند، فیلیپین، سنگاپور – همه برنامه های گردشگری پزشکی تحت حمایت دولت دارند.

تایلند مدتهاست که برای گردشگران پزشکی جذابیت زیادی داشته است. بیمارستان های بیشتری توسط JCAHO (کمیسیون مشترک اعتباربخشی سازمان های مراقبت های بهداشتی) اعتبار می گیرند و تعداد گردشگران پزشکی در گردشگری پزشکی در حال افزایش است. سالانه بیش از یک میلیون نفر برای اقدامات پزشکی از جراحی زیبایی تا درمان قلب به آنجا می روند.

فیلیپین همچنین دارای برخی از بهترین بیمارستان ها با ارائه بهترین تخصص، بالاترین سطح امکانات و مهمان نوازی گرم است. همچنین تعدادی از بهترین استراحتگاه های آبگرم و مقاصد تور در این منطقه وجود دارد.

سنگاپور، یکی دیگر از قطب های پزشکی، برنامه ریزی شده است که به یک مقصد پیشرو مراقبت های بهداشتی در آسیا تبدیل شود. اگرچه هنوز آمار رسمی وجود ندارد، کارشناسان صنعت حدس می زنند که بیش از ۴۰۰۰۰۰ خارجی برای مراقبت های پزشکی در سال گذشته به سنگاپور سفر کرده اند که رشد ثابتی را در طول چند سال گذشته به طور متوسط ​​۲۰ درصد حفظ کرده است.

کشورهای آمریکای لاتین بسته های بیمارستانی و گردشگری را به ساکنان ایالات متحده ارائه می دهند. در آمریکای مرکزی، کشورها جراحی پلاستیک، دندانپزشکی و برخی روش‌های جراحی خود را همراه با تعطیلات «فرار» به بازار عرضه می‌کنند.

پس از آن کشورهای اروپای شرقی هستند که پایین ترین قیمت ها را در اروپا ارائه می دهند. به عنوان مثال، حذف آب مروارید در لهستان یا لیتوانی ۶۵۰ پوند هزینه دارد، در حالی که در بریتانیا ۲۳۵۰ پوند با گردشگری پزشکی هزینه دارد.

کلینیک ها نیز در مناطق ترانزیت ظاهر می شوند: یکی در فرودگاه بین المللی مونیخ وجود دارد. دبی در حال برنامه ریزی برای افتتاح شهر مراقبت های بهداشتی دبی برای گردشگری پزشکی تا پایان دهه است.

آفریقای جنوبی، اردن، تونس، ترکیه – همگی وارد بازار پرسود شده اند یا در تلاش هستند تا این کار را انجام دهند و فهرست کشورها هر سال در حال گسترش است.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Donatas Svetaka است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.