• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

مسابقه گردشگری پایدار در کشورهای حاشیه اقیانوس هند

  • کد خبر : 4363
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
مسابقه گردشگری پایدار در کشورهای حاشیه اقیانوس هند

گردشگرآنلاین – رئیس گروه مطالعات گردشگری دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری گفت: دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) در نظر دارد به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس اتحادیه، مسابقه‌ای تحت عنوان رقابت نویسندگی برگزار کند.

به گزارش گردشگرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، محمد یزدی گفت: بنا بر اعلام دبیرخانه اتحادیه کشور‌های حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مسابقه رقابت نویسندگی برای جوانان در حوزه‌های اولویت‌دار آیورا ویژه گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال و در حوزه گردشگری پایدار برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تمرکز نخستین دوره از مسابقه مورد نظر بر روی زباله‌های دریایی و ماهیگیری غیرقانونی است، علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه باید مقالات خود را درباره ارتباط گردشگری پایدار با دو موضوع یاد شده تهیه کنند.

رئیس گروه مطالعات گردشگری خاطرنشان کرد: براساس شرایط اعلام شده از سوی دبیرخانه اتحادیه کشور‌های حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مقالات باید به زبان انگلیسی و در ۲ تا ۴ هزار کلمه در فرمت Arial ۱۲ Narrow تهیه و حداکثر تا ۲۱ بهمن امسال به پست الکترونیک به نشانی iora.media@iora.int و hq@iora.int ارسال شود.

یزدی گفت: مقالات برتر در نشریه IRON Silver Jubilee Commemorative Magazine منتشر خواهد شد و به سه نفر اول جوایز ۴۰۰، ۶۰۰ و ۱۰۰۰ یورویی تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر به سایت www.iora.int مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.