• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8
مطلبی ویژه برای عاشقان گردشگری

معرفی تور نوروز ۱۴۰۱

  • کد خبر : 4966
  • 16 ژانویه 2022 - 12:46
معرفی تور نوروز ۱۴۰۱

گردشگرآنلاین – در این متن ۳ مقصد برای گذراندن تعطیلات نوروز امسال شما علاقه مندانی که به دنبال رفتن به مکانی بکر و جدید هستید خواهیم پرداخت.

به گزارش گردشگرآنلاین، بی شک سفر لوکس اتفاقی بی نظیر و لذت بخش است که همه دوست دارند حداقل برای یک بار هم که شده تجربه اش کنند. سفرهای لوکس تجربه ای خاص و بسیار متفاوت است که شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین جهت افرادی که تمایل دارند که تور نوروز ۱۴۰۱ را با  سفری جذاب را تجربه کنند و خاطره ای به یادماندنی از سفرشان بهمراه بیاورند، همراه ما باشند تا در ادامه با توجه به سلیقه های مختلف مقاصد هیجان انگیزی را به شما معرفی کنیم.

طبیعتا سفر به برخی مقاصد مستلزم پرداخت هزینه های بسیار بالایی است. این سفرها لذت و تجربه ای خاص و شگفت انگیزی را برای مسافرانی که می خواهند بهترین تجربیات را در تورهای نوروز ۱۴۰۱ را تجربه کنند، دارد. در ادامه به معرفی ۳ مقصد برای گذراندن تعطیلات نوروز امسال شما علاقه مندانی که به دنبال رفتن به مکانی بکر و جدید هستید خواهیم پرداخت.

تور دبی، تجربه ای متفاوت از سفر برای تور نوروز ۱۴۰۱

بی شک سفر به دبی، این کلانشهر پویا و لوکس که مناظر چشمنواز کویر با سواحل درخشان خلیج فارس در هم گره خورده، از بی ‌نظیرترین سفرهایی است که هر کسی می تواند تجربه اش کند. دبی حرف های زیادی برای شما دارد و شما با انتخاب مراکز خرید مجلل برخی از مشهورترین برندهای جهان می توانید خرید متفاوتی داشته باشید. همچنین می ‌توانید وعده ناهار یا شامتان را در برخی از رستوران‌ های مشهور این شهر که منوهای متنوعی از طعم های لوکس زعفران، خاویار منحصر به فرد و بهترین نوشیدنی ها را دارند، بگذرانید.

از آسمان با شکوه دبی گرفته تا سواحل شنی بی نظیرش، دبی را به یکی از لوکس ترین مقاصد جهان بدل کرده است. شما چه برای دیدن مناظر و معماری بناهای آن، چه صحنه پر زرق و برق هنر معماری مدرن شهر و چه مجموعه پر زرق و برق رستوران ‌ها، بوتیک‌ های زیبا و… به آنجا سفر کنید، بی شک تجربه ای از زندگی رویایی را تور دبی نوروز را بدست می آورید؛ ولی این تمام ماجرا نیست! از آنجایی که دبی شهری لوکس است، این شهر بخشی از تمرکز خدمات گردشگری خود را نیز روی ارائه خدمات گران متمرکز کرده است.

همچنین اگر مسافر تورهای نوروزی لوکس دبی هستید بدانید که تورهای شگفت انگیزی در این شهر برگزار می ‌شوند که نمونه ‌های آن‌ها را در کمتر کشوری خواهید دید. به صورت کلی، این شهر قصد دارد تمرکز فعالیت های گردشگری و توریستی خود را روی ارائه  تور نوروز ۱۴۰۱ خدمات خاص و متفاوتی بگذارد که در ازای آن ‌ها پول زیادی هم دریافت کند. پیشنهاد می کنیم جهت خرید تورهای دبی به سایت مجموعه مسافرتی نامی گشت مراجعه کنید و در سفر با تور مسافرتی دبی از تجربیات لوکسی که در این شهر دارید کلی لذت ببرید.

تجربه سفری خاطره ‌انگیز با تور لوکس مالدیو

شما هم بی شک نام جزایر مالدیو را زیاد شنیده ‌اید! جزایر مالدیو از ۱۱۹۲ جزیره تشکیل شده اند که درست در وسط اقیانوس هند مانند الماسی می درخشند و شما را مبهوت و شیفته خود می کنند. بسیاری از این جزایر به شکل ریزورت ‌های بزرگی هستند و اینکه مجمع الجزایر مالدیو در جهان بسیار لوکس و دیدنی است. همچنین مالدیو برای بسیاری از تازه عروس و دامادها خدمات رایگان ویژه ‌و جذابی را قرار داده است. اگر مسافر تور مالدیو نوروز هستید مهم است بدانید که خدمات ترانسفر مالدیو با قایق ‌های تندرو و کشتی ‌های کروز یا پروازهای داخلی در جزایر انجام می پذیرد و اینکه در تمام هتل ‌ها و ریزورت ‌ها غذاهای بین المللی و محلی متنوع و خوشمزه ای وجود دارد که با اجرای موزیک زنده محیطی کاملا آرام ‌بخش و لذت بخشی را برای شما به وجود می‌ آورد.

این مقصد به عنوان بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ شگفتی های قابل وصفی برای شما مسافران عزیز دارد و تمامی هتل ها و ریزورت ‌های این جزایر بالای ۵ ستاره هستند. خدمات استقبال در فرودگاه به صورت وی آی پی برای شما صورت می گیرد. همچنین تفریحات معروف در جزایر مالدیو شامل ورزش‌ های مهیج آبی و ساحلی، گشت‌ های زیردریایی توریستی، موزه ملی مالدیو و کاخ ریاست جمهوری، بازدید از دلفین و نهنگ‌ ها، پاراسیلینگ ‌ها، موج سواری، اسنورکلینگ با ستاره ‌های دریایی و … است.

زیباترین بخش سفرتان در تور بهار مالدیو از جزایر متروکه و خالی از سکنه و کاملا بکر آن است که محیطی آرامش بخش و به دور از هیاهوی انسانی را برای شما می سازد. همچنین شما می توانید تور نوروز ۱۴۰۱ گشت در ساحل تابان وادهو که ساحلی مملو از نورهای فراوان است را تجربه کنید. گشت کروز و اسپا درمانی از دیگر لذت های جزیره مالدیو است. همچنین پروازهای این مقصد با ایرلاین قطر ایرویز که در رده ‌بندی‌ های جهانی، همیشه جزو ۳ ایرلاین برتر و مشهور جهانی بوده است، برگزار می ‌شود. تعداد روزهای سفر به این مقصد لاکچری در بازه زمانی عید نوروز ۱۴۰۱، می ‌تواند از ۴ شب تا ۷ شب متغیر باشد و مسافران از سفری استثنایی نهایت لذت را ببرند.

تور سریلانکا، یکی از لوکس ترین مقاصد دنیا برای تور نوروز ۱۴۰۱

اینکه سفر با یک تور بتواند تمام خواسته های شما گردشگران را برآورده کند را می توان در خدمات و امکاناتی که آن تور در اختیار آن ‌ها قرار می دهد، پیدا کرد. برای مثال از نوع انتخاب هواپیما گرفته تا هتل و دیدن جاذبه های گردشگری، همه و همه می توانند میزان کیفیت تور را نشان دهد! از این جهت، تور مسافرتی سریلانکا نوروز که توسط آژانس معتبری همچون نامی گشت ترتیب داده شده است، با ارائه خدمات بسیار عالی و مناسب، می تواند رویای دیدن مقصدی مثل سری لانکا را به بهترین نحوه ممکن برای شما علاقه مندان فراهم سازد.

حالا چرا تور لوکس سریلانکا ویژه نوروز ۱۴۰۱ تا این حد هیجان انگیز و رویایی است؟ در واقع، سریلانکا جزیره ‌ای در جنوب هند است که مقصدی بی‌ نظیر و سرشار از مکان ‌های سرسبز و بکر است. در حالی که این سرزمین دارای انواع و اقسام مناظر از جنگل ‌های پوشیده و کوهستانی بوده که غنی از حیات وحش طبیعی است و مهمتر وجود ارتفاعات مه آلود و مزارع تور نوروز ۱۴۰۱ چای آن بی شک دل هر گردشگری را آب می کند. این جزیره گرمسیری در سال‌ های اخیر بعنوان محبوب ترین و لوکس ترین مقصد دنیا معرفی شده است، به طوری که بلیت تور سریلانکا نوروزی از اوایل اسفند ماه به سرعت رزرو می شود.

ضمنا آب و هوای سریلانکا بسیار متنوع است و این کشور از جنگل و دریا و کوه و ساحل تشکیل شده و در برخی مناطق جنگل های بارانی و در برخی دیگر کوه های بلندی را شاهد هستید که مناظر منحصر به فردی را پیش چشمانتان قرار میدهد، در سریلانکا جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار متنوعی وجود دارد که بسیاری از آثار باستانی آن مربوط به بودا می باشد. بسیاری از توریست های خارجی برای دیدن طبیعت بسیار زیبای این جزیره از آن سوی دنیا به این کشور سفر می کنند و مهم تر اینکه در سال های اخیر تور نوروز سریلانکا در بین ایرانیان بسیار پرطرفدار شده است.

فرهنگ و آداب و رسوم مردم سریلانکا بسیار خاص و جذاب است که در سفر به جزیره با آن ها آشنا خواهید شد، سواحل سریلانکا بسیار به زیبایی شهرت دارند و باید روزهایی را به قدم زدن یا آفتاب گرفتن در این سواحل اختصاص دهید، بیشتر گردشگران تورهای سری لانکا بیشتر۳ شهر توریستی آن را یعنی کلمبو ، کندی و بنتوتا برای سفر انتخاب می کنند و این سه شهر مقاصد اصلی گردشگری در این کشور به شمار می روند.

نتیجه گیری تور نوروز ۱۴۰۱

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از مهر، همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای دبی، مالدیو و سریلانکا برای گذراندن تعطیلات نوروز از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع در مسیرهای گفته شده، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس خارجی در تعطیلات سال نو هستند، تور نوروز ۱۴۰۱ می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت، با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سال هاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.