• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
به دنبال برقراری پرواز تهران ـ‌ کاراکاس

مقررات سفر به ونزوئلا اعلام شد

  • کد خبر : 10667
  • 27 آگوست 2022 - 13:25
مقررات سفر به ونزوئلا اعلام شد
گردشگرآنلاین - به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ونزوئلا، وزارت بهداشت این کشور، تمام مسافران خارجی، از جمله ایرانی‌ها را ملزم کرده است پیش از سفر، یک فرم بهداشتی تکمیل کنند.

به گزارش گردشگرآنلاین، پرواز مستقیم تهران ـ کاراکاس پس از سفر نیکلاس مادورو ـ رییس‌جمهور ونزوئلا ـ به ایران و توافق برای ازسرگیری پرواز بین پایتخت دو کشور با هدف توسعه گردشگری، برقرار شده است. طبق اعلام شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، پروازهای تهران ـ کاراکاس به صورت برنامه‌ای و یکشنبه هر هفته انجام می‌شود.

به دنبال توافق دو کشور، همچنین تورهای گردشگری ونزوئلا از سوی آژانس‌های ایرانی برنامه‌ریزی شده است که قیمت آن در حال حاضر با پرواز غیرمستقیم از ۸۴ میلیون تومان برای هر نفر شروع می‌شود. تورهای گردشگری ونزوئلا با پرواز مستقیم نیز درصورت تکمیل ظرفیت اجرا می‌شوند.

بر همین اساس، سفارت ایران در ونزوئلا از دستور تازه سازمان هواپیمایی این کشور خبر داده که تمام مسافران ورودی را از تاریخ اول آگوست برابر با دهم مردادماه ۱۴۰۱ موظف کرده است ۷۲ ساعت قبل از انجام سفر، با ورود به سایت اینترنتی https://biocheck.inac.gob.ve متعلق به وزارت بهداشت ونزوئلا، فرم بهداشتی را تکمیل کنند.

یادآوری شده است این اقدام با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور و با هدف تقویت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته است.

میراث، هنر و فرهنگ ونزوئلا تأثیراتی بسیار زیادی را از تکامل تاریخی میراث، فرهنگ و هنر آمریکای لاتین پذیرفته‌است. این تأثیرپذیری در بناهای تاریخی و معماری، مناظر، بناهای یادبود و نظایر آن نیز صورت گرفته‌است.

فرهنگ ونزوئلا را مردم بومی منطقه با توجه به تأثیراتی که از اسپانیایی‌ها و آفریقایی‌ها از آغاز دوران استعمار گرفتند، شکل داده‌اند. قبل از این دوره، فرهنگ بومی منطقه در هنر سنگ‌شناسی، صنایع دستی، معماری و سازمان‌های اجتماعی منعکس شده بود. فرهنگ بومی طی سالیانی تا حد بسیار زیادی جذب فرهنگ اسپانیایی شد. فرهنگ مختلط حاصله به منطقه از لحاظ فرهنگی تنوع بخشیده‌است.

هنر ونزوئلایی در داخل و خارج به تدریج مورد توجه واقع شده‌است. این فرهنگ در ابتدا بیشتر ریشه در مذهب داشته‌است، در اواخر قرن ۱۹ در هیئت تاریخی و قهرمانی نمود پیدا کرد که این کار به رهبری مارتین تووار انجام شد.

مقررات سفر به ونزوئلا اعلام شد

مقررات سفر به ونزوئلا اعلام شد

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=10667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.