• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

منابع انسانی استان یزد به ارتقای فضای فرهنگی و گردشگری کمک می‌کنند

  • کد خبر : 6398
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
منابع انسانی استان یزد به ارتقای فضای فرهنگی و گردشگری کمک می‌کنند

گردشگرآنلاین – معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد منابع انسانی استان یزد و حضور نمایندگان استان در مجلس به ارتقای فضای فرهنگی و گردشگری کمک می‌کنند.

به گزارش گردشگرآنلاین از یزد، جواد واحدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان یزد در منابع انسانی و بافت تاریخی ارزشمند آن اظهار داشت: دیدار و بازدید از بافت تاریخی یزد می‌تواند به عنوان یکی از آیین‌های مسافران هنگامی که وارد یزد محسوب شود.

وی گفت: برای انتخاب این سمت گزینه‌های متعددی مطرح شده بود که تک تک افراد را ارزیابی کردیم و همه آیتم‌ها برای دارا بودن این سمت بررسی کرده و تطبیق دادیم و در نهایت به چهره خوب و ارزشمند احمد آخوندی رسیدیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: انتخاب شخصی که دست راست استاندار یزد در حوزه استانداری بودند به عنوان شایسته‌ترین فرد برگزیده شده هستند.

واحدی با بیان اینکه قطعا شناختی که احمد آخوندی به واسطه فعالیت با مدیران کل و شناختی که از استان دارند گفت: ایشان می‌توانند در این حوزه موفق بوده و اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی تصریح کرد: قطعا منابع انسانی که در استان یزد حضور دارند به خصوص نمایندگان این استان در مجلس که در فراکسیون گردشگری عضو هستند کمک کار برای ارتقای فضای گردشگری کشور هستند.

واحدی با اشاره به همدلی مسئولان استان یزد در حفظ، صیانت و توسعه فضای گردشگری و بافت تاریخی و ارزشمند یزد تصریح کرد: با نگاه و ایده‌های استاندار انقلابی که تاکنون اقدامات درخشانی انجام دادند می‌تواند راهگشا در این مسیر بوده و درایت‌ها می‌تواند فضای مناسبی را رقم بزند.

در این مراسم از تلاش‌ها و خدمات سید مصطفی فاطمی، مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد تکریم شده و احمد آخوندی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6398

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.