• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10

من و اولین سفر به لاس وگاس

  • کد خبر : 5135
  • 21 ژانویه 2022 - 12:51
من و اولین سفر به لاس وگاس

گردشگرآنلاین – خاطرات سفر به لاس وگاس برای من ماندگار و هیجان انگیز است و در این سفر بخش هایی از نخستین سفرم را بیان می کنم.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، اوایل امسال اولین سفر به لاس وگاس داشتیم. من حدود ۱۵ سال است که می خواهم از آنجا بازدید کنم و هیچ وقت برای انجام آن وقت نگرفتم. باید بگویم تحت تاثیر قرار گرفتم. وای. چه شهری

ما درست وسط رکود بزرگ رفتیم، بنابراین مطمئن نیستم که وگاس را به شکل واقعی اش دیدم یا نه. خیلی از مغازه های داخل هتل ها بسته بودند و مغازه هایی که باز بودند زیاد شلوغ نبودند. ما از اتاق هتل بسیار سود بردیم و حتی دو شب که سفر تمام شد با هم رقابت کردیم. ما در هتل Mandalay Bay در انتهای جنوبی نوار اقامت کردیم. من بدم نمی آمد که از همه چیز دور باشم زیرا گزینه های زیادی برای رفت و آمد در شهر وجود دارد.

اتصال سریع به هتل هرمی و Excalibur بسیار آسان است و شما را خیلی سریع و آسان به نیویورک نیویورک می رساند. من همه هتل ها را دوست دارم. شکوه آنها باورنکردنی است. همه رستوران ها، نمایش ها، مغازه ها. این همه دود را دوست نداشتم. به عنوان یک غیر سیگاری گاهی اوقات کاملاً طاقت فرسا بود. فکر می کردم تهویه بهتری داشته باشد.

سفر به لاس وگاس ما با گشت و گذار در سد هوور به خارج از شهر رفتیم، اما خیلی دورتر از آن نرفتیم. دفعه بعد می خواهم یک روز سفر طولانی تری داشته باشم و گرند کنیون را ببینم.

در سفر به لاس وگاس خریدی که انجام دادیم فوق العاده بود. ما خیلی خرج نکردیم اما این کار آسان بود. فروشگاه هایی با اقلام ۲۰۰۰۰ دلاری بسیار رایج بودند. مورد علاقه ما یادگاری معتبری بود که توسط افراد مشهور امضا شده بود. تقریباً یک پوستر فیلم امضا شده برای سینمای خانگی‌مان خریدم، اما نتوانستم از پولش جدا شوم.

اگر علاقه مند هستید سفر به لاس وگاس را به عنوان یک مقصد تعطیلات بزرگسالان به شدت توصیه می کنم. اما حتما بچه ها را در خانه رها کنید.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Justina Michaels است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.