• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

میدان امیرچقماق یزد مملو از گردشگران نوروزی

  • کد خبر : 7362
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
میدان امیرچقماق یزد مملو از گردشگران نوروزی

گردشگرآنلاین – مسئول نوروزگاه تربت امیرچقماق یزد با اشاره به اقدامات نوروزی تداوم برنامه های عیدانه سازمان را مطالبه جدی همشهریان دانست.

به گزارش گردشگرآنلاین از یزد، جواد کوراغلی زاده مسئول نوروزگاه تربت امیرچقماق یزد با بیان اینکه این نوروزگاه  از ۲۹ اسفند فعالیت خود را آغاز و ۱۲ فروردین به کار خود پایان داده است گفت: در مجموعه امیرچقماق از فضای جلو مناره ها و گلدسته ها جهت برگزاری   جشن های مختلف با برنامه های متنوع از جمله سرود، پرده خوانی، برنامه های ورزشی زورخانه ای ، سرود نمایش، بازی های خانوادگی و…. استفاده کردیم تا بتوانیم لحظات شاد و مفرحی را برای همشهریان و مسافران عزیز فراهم نمائیم.

وی افزود: در فضای مسجد نیز میز سلامت با هدف کنترل فشار خون، دیابت و… با همکاری جمعیت هلال احمر، میز راهنمای گردشگران اعم از راهنمایی اماکن تاریخی و محل های برگزاری برنامه های فرهنگی را برپاکردیم ضمن اینکه غرفه کودک با رویکرد آموزش محور و بازی های کودکانه شامل نقا‌شی، گل بازی، دارات، مسابقه های مختلف، قصه گویی، آشنایی با کتاب در راستای تشویق کودکان به مطالعه، درست کردن کاردستی از وسایل اضافی منزل، جشن عروسکی برای کودکان و… با حضور مربیان کودک راه اندازی شدند.

کوراغلی زاده با اشاره به اندازی کافه شهدا با هدف معرفی شهدا و آشنای مردم با وصیت نامه آنان گفت: از آنجا که همه داشته های امروزمان را مدیون شهدا هستیم تصمیم گرفتیم در کنار برنامه های مختلف یاد شهدا را نیز گرامی بداریم تا فراموش نشود که تمامی این برنامه ها مرهون امنیت و آرامشی است که در سایه فداکاری این بزرگ مردان به وجود آمده است.

مسئول نوروزگاه تربت امیرچقماق یزد پیرامون استقبال مردم از این برنامه ها ابراز داشت:  استقبال خوبی در طول این ۱۳ روز از برنامه ها صورت گرفت و ما تقریبا روزانه نزدیک به هزار نفر بازدید کنند داشتیم اما در میان تمامی برنامه های اجرا شده سه ویژه برنامه جشن سال تحویل، جشن ساعت زمین و جشن ۱۲ فروردین با استقبال بی نظیری روبرو شدند.

وی در بخش پایانی برگزاری چنین برنامه هایی به صورت محله محور در طول سال را از مطالبات جدی همشهریان دانست و گفت: در مراجعاتی که همشهریان به بنده و سایر همکاران کردند  این مطالبه وجود داشته که امیدواریم با حمایت های شهردار و اعضای محترم شورای شهر شاهد این برنامه ها به صورت فصلی و به تناسب مناسبت های مختلف باشیم.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7362

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.