• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

نقاط کور اینترنت مناطق گردشگری سمنان رفع شود

  • کد خبر : 4904
  • 13 ژانویه 2022 - 16:52
نقاط کور اینترنت مناطق گردشگری سمنان رفع شود

استاندار سمنان گفت: در مناطق گردشگری سمنان، دسترسی به پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه به واسطه حضور گردشگران و مسافران امری مهم است و نقاط کور باید شناسایی و برطرف شود.

به گزارش گردشگرآنلاین از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نشست مدیران استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: تولید ثروت در روستا امروز امری حائز اهمیت است که مجموعه ارتباطات و فناوری ارتباطات می‌تواند تأثیر شایانی در این امر داشته باشد و به ویژه در مناطق گردشگری سمنان این مهم باید بیشتر مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: سمنان با بیش از ۹۷ هزار کیلومترمربع، استانی وسیع محسوب می‌شود و ارائه خدمات نیازمند تلاش بیشتر است.

استاندار سمنان با بیان اینکه اقدامات مجموعه مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان قابل‌تقدیر است، گفت: فرصت و بستر لازم ارائه شده توسط مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در حوزه‌های زیرساخت، پست، مخابرات و پست بانک که در روستاها فراهم شده، برای توانمندسازی روستاها بسیار مؤثر است.

هاشمی بیان کرد: معرفی پتانسیل‌های روستاها از طریق بسترهای ارائه شده، تقویت باجه‌های پست بانک در روستاها به منظور تسهیل‌گری در امور روستاییان و ایجاد فرصت شغلی از موضوعاتی است که می‌تواند در دستور کار مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قرار گیرد.

وی افزود: احصا و برطرف کردن نقاط ضعف پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در استان سمنان امری حساس و قابل توجه است که ضرورت دارد در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از فارس، استاندار سمنان تأکید کرد: در مناطق و روستاهای هدف گردشگری استان، دسترسی به پوشش آنتن دهی تلفن همراه به واسطه حضور گردشگران و مسافران امری مهم است و نقاط کور باید شناسایی و برطرف شود.

 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.