• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان افتتاح شد

  • کد خبر : 13666
  • 29 اکتبر 2022 - 9:48
نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان افتتاح شد
گردشگرآنلاین - با حضور استاندار کرمان آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش گردشگرآنلاین از کرمان ، آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان عصر امروز با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این آیین با بیان اینکه استان کرمان سرزمین شگفتی‌های پنهان است، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه گردشگری می‌تواند پنجره‌ای نو از ظرفیت‌های گردشگری استان به سوی دنیا بگشاید.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم که اولین آن معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان است، گفت: ۱۶ شرکت از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های گردشگری کشور در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه تورهای گردشگری در کنار برگزاری نمایشگاه تدارک دیده شده است، افزود: گردشگری مقاومت، گردشگری سلامت و گردشگری طبیعی سه موضوعی است که در این نمایشگاه دیده شده است.

وی با اشاره به افتتاح هتل کاروانسرای تاریخی وکیل شهر کرمان، گفت: این نمایشگاه با حضور ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افتتاح می‌شود.

فعالی با بیان اینکه از ۲۷ استان در این نمایشگاه شرکت کردند و صنایع دستی خود را در معرض نمایش گذاشتند، ادامه داد: ۱۲۰ هزار صنعتگر صنایع دستی در حدود ۱۸۰ رشته در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

سیدمهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: اتاق بازرگانی، توسعه صنعت گردشگری استان کرمان را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهمی که در حوزه تاریخی و گردشگری در استان کرمان وجود دارد، گفت: متاسفانه هنوز استان کرمان به‌عنوان مقصد گردشگری در کشور محسوب نمی‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، افزود: لازم است اعتبار خوبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان کرمان اختصاص داده شده و در این زمینه فعالانه کار شود.

به گزارش گردشگر آنلاین، پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان با ۱۸۰ غرفه صنایع دستی و ۱۵ غرفه گردشگری پنجم لغایت نهم مهرماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.

نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان افتتاح شد

نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان افتتاح شد

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=13666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.