• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

نورافشانی ویژه «پل طبیعت» در نخستین شب سال نو

  • کد خبر : 6954
  • 19 مارس 2022 - 14:40
نورافشانی ویژه «پل طبیعت» در نخستین شب سال نو

گردشگرآنلاین – «پل طبیعت» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در نخستین شب سال ۱۴۰۱ به مناسبت سال نو و آغاز قرن جدید، یکشنبه ( ۲۹ اسفند ماه) ساعت ۲۰ با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران نورافشانی خواهد شد.

به گزارش گردشگرآنلاین، نورافشانی پل طبیعت که به صورت زنده قرار است از شبکه یک و شبکه خبر سیما پخش شود، در شبکه‌های اجتماعی نیز به صورت زنده پوشش داده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این جشن نورافشانی آغاز قرن جدید می‌توانند به آدرس بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان شهیدی، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، پل طبیعت مراجعه کنند و از نزدیک این رویداد زیبا را ملاحظه کنند.

پل طبیعت به‌عنوان یکی از نمادهای پایتخت شناخته می‌شود که پارک طالقانی را به پارک آب و آتش متصل می‌کند و روی اتوبان مدرس تهران احداث شده است. این پل در برنامه تور تهران‌گردی اکثر گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد؛ چراکه بازدید از این پل زیبا و مدرن و استفاده از فضاهای تفریحی دو سوی پل برای هر گردشگری لذت‌بخش است. علاوه بر این، با قدم‌زدن روی این پل می‌توانند چشم‌انداز زیبایی از تهران را شاهد باشند و بهترین فرصت را برای عکاسی و سلفی خواهند داشت.

پل طبیعت که یکی از نمادهای شهر تهران به شمار می‌رود، چشم‌اندازی کم‌نظیر از پایتخت ایران را پیش روی شما قرار می‌دهد؛ ضمن اینکه به‌لطف فضا و امکاناتی نظیر کافه‌ها و رستوران‌ها می‌توانید ساعاتی را روی پل خوش بگذرانید و با عکاسی و گرفتن سلفی این لحظه‌ها را برای همیشه ثبت کنید.

پل سه طبقه طبیعت در منطقه عباس آباد تهران، یک پل پیاده‌رو است که دو پارک اصلی پایتخت را به هم متصل می‌کند. این پل با سازه منحصربه‌فردش، جوایز بین‌المللی متعددی همچون جایزه معماری آقاخان ۲۰۱۶ را کسب کرده و بارها و بارها بر سر زبان‌ها افتاده است. از پل طبیعت به‌عنوان بزرگ‌ترین پل غیرخودرویی خاورمیانه و نخستین پل غیرخودرویی ایران یاد می‌کنند.

وقتی روی این پل می‌ایستید، شاه‌راه‌های اصلی تهران یعنی اتوبان مدرس، همت و حقانی زیر پایتان است. علاوه بر این، می‌توانید منظره زیبای پارک طالقانی، فانوس دریایی پارک بنادر، برج پرچم، برج‌های آتش در پارک آب و آتش و گنبد مینا را نظاره‌گر باشید. کمی که سرتان را بالا بیاورید و به افق بنگرید، دامنه جنوبی رشته کوه البرز و کوه دماوند را خواهید دید.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.