• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

نکات ویژه آماده شدن برای یک سفر کمپینگ

  • کد خبر : 5602
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
نکات ویژه آماده شدن برای یک سفر کمپینگ

گردشگرآنلاین – اگر شما هم از جمله طرفداران سفر کمپینگ هستید حتما این مطلب را بخوانید و از نکات آن برای بهتر شدن سفر خود بهره بگیرید.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، از آنجایی که ایالات متحده بسیار بزرگ و وسیع است، در تمام فصول سال مناطق زیادی برای کمپینگ یا پیاده روی برای مردم وجود دارد. هنگام برنامه ریزی این نوع سفر، مهم است که بدانید از نظر ایمنی، غذا، پوشاک و سرپناه به چه چیزی نیاز دارید. هنگام پیاده روی یا کمپینگ، ایمنی یک نگرانی بزرگ است. برای افرادی که در طول زمستان کوهنوردی می کنند یا کمپ می زنند، مواردی مانند سیستم تنفس زنده و سیستم تنفس اضطراری وجود دارد که در صورت گرفتار شدن در بهمن یا در صورت سقوط و آسیب بسیار شدید به جایی که نمی توانید برای مدت طولانی حرکت کنید، وجود دارد. دوره زمانی. با این حال، برای سفر متوسط ​​خود به پیاده‌روی یا کمپینگ، احتمالاً به هیچ چیز شدید نیاز نخواهید داشت، اما مهم است که قبل از رفتن در مورد آنچه نیاز دارید آموزش ببینید. در زیر چک لیستی وجود دارد که باید قبل از رفتن به یک سفر عادی کمپینگ یا پیاده روی انجام شود.

۱٫ ابتدا باید مکانی را برای رفتن و مسیری را برای تکمیل انتخاب کنید. این به احتمال زیاد به محل زندگی شما در ایالات متحده و جایی که شما و دوستانتان می خواهید بروید بستگی دارد. منطقه Great Smoky Mountain به داشتن برخی از بهترین مسیرهای پیاده روی در آمریکا معروف است. البته بخش غربی ایالات متحده مانند کلرادو، وایومینگ و یوتا نیز بسیار زیبا هستند و مسیرهای پیاده روی عالی دارند.

۲٫ دوم، شما باید به راهنماهای مختلف پیاده روی نگاه کنید تا مشخص کنید چه تجهیزات ایمنی مورد نیاز است. به طور کلی، شما باید یک کیت کمک های اولیه شامل چسب زخم (بزرگ و کوچک)، گاز استریل، یک عامل لخته کننده و مقداری مواد ضدعفونی کننده داشته باشید. سایر تجهیزات غیرپزشکی چیزی شبیه به نور طوفان است که در صورت بروز مشکل، چراغ قرمز در آن چشمک می زند و به راحتی می تواند شما را پیدا کند. همانطور که در بالا ذکر شد، در هر مسیری که در بالا ذکر شد، باید در پارکبانان ثبت نام کنید که کدام مسیر را همراه با تاریخ سفر خود طی می کنید.

۳٫ برای سفر، اگر قصد دارید یک شب بمانید، به مقدار زیادی لوازم نیاز خواهید داشت. به چادر، کیسه خواب و غذا نیاز دارید. اینها فقط موارد اساسی و ضروری هستند که مورد نیاز خواهند بود. غذای کمپینگ معمولاً به صورت منجمد خشک می‌شود تا خرس‌ها را به کمپ جذب نکند و حمل آن را سبک‌تر و درست کردن آن را آسان‌تر کند. شما همچنین به یک فیلتر آب نیاز دارید زیرا برای حمل چندین بطری آب در بسته خود بسیار سنگین است. آشامیدن آب مستقیم از یک نهر بی خطر نیست مگر اینکه با جوشاندن یا از طریق فیلتر تصفیه شود.

سه مرحله ذکر شده در بالا تنها تعدادی از موارد اساسی است که یک فرد یا گروه باید قبل از رفتن به هر نوع سفر کمپینگ یا پیاده روی انجام دهد. موارد اضافی مورد نیاز یا اقدامات احتیاطی اضافی به این بستگی دارد که در کجای ایالات متحده تصمیم به پیاده روی یا کمپ بگیرید. خرس‌ها تقریباً همیشه برای هر سفر کمپینگی مشکل‌ساز هستند، بنابراین مهم است که بدانید در مورد حیوانات وحشی چه کاری باید انجام دهید.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Stewart Wrighter است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.