• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

ورود سومین تیم راهنمایان گردشگری به اکسپو دبی؛ دیر اما ضروری

  • کد خبر : 3886
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
ورود سومین تیم راهنمایان گردشگری به اکسپو دبی؛ دیر اما ضروری

گردشگرآنلاین – به‌منظور معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور در عرصه‌های مختلف به بازدیدکنندگان غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، تیم سوم راهنمایان گردشگری به این کشور اعزام شدند.

به‌منظور استفاده حداکثری از ظرفیت رویداد بین‌المللی اکسپو دبی که بیش از ۱۹۲ کشور جهان در آن حضوری فعال دارند همچنین معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی کشور، وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اعزام متناوب راهنمایان گردشگری را در دستور کار قرار داد.

وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی براساس بانک اطلاعاتی راهنمایان فعال دارای مجوز مسلط به زبان انگلیسی و عربی، انجام مصاحبه تخصصی همچنین تأیید مراجع ذی‌صلاح اقدام به اعزام راهنمایان منتخب کرد که تاکنون ۱۱ نفر در قالب ۳ گروه راهی این رویداد جهانی شده‌اند؛ تمام راهنمایان اعزامی با بیش از ۱۰ سال تجربه برگزاری تورهای ورودی و خروجی را دارند.

امین عدیلی از استان اصفهان، داوود دهقان از یزد و هادی حرم‌شاهی از خوزستان سه نفری بودند که در تاریخ اول دی ماه اعزام و به مدت ۱۲ روز در دبی اقامت داشتند.

بانوان راهنمای گردشگری دومین گروهی بودند که راهی این رویداد بین‌المللی شدند؛ لیلا حمزه‌زاده، نرجس فقیه، نادیا بدیعی، مستانه توفیقی به ترتیب از استان‌های اردبیل، قم، فارس و خراسان رضوی در مدت اقامت ۱۵ روزه خود با برگزاری تورهای گروهی برای بازدیدکنندگان و اجرای مراسم شب یلدا به هرچه بهتر دیده شدن پاویون ایران کمک کردند.

صبح امروز نیز سومین گروه وارد امارات شد؛ حوریه کمال‌غریبی و هانیه باقرزاده از استان‌های گلستان و تهران همچنین فرید روشنایی و حسن محیط ابرهیم‌سرایی از استان‌های البرز و گیلان چهار نفری هستند که تا ۲۰ دی‌ ماه مسئولیت راهنمایی بازدیدکنندگان از پاویون ایران را برعهده دارند.

گفتنی است گروه سوم توسط لیلا اژدری؛ مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی جهت اعزام به رویداد اکسپو دبی بدرقه شدند.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3886

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.