• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

وزیر میراث به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

  • کد خبر : 13697
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
وزیر میراث به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد
گردشگرآنلاین - ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین از کرمان، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به منظور افتتاح رسمی هتل کاروانیکا (وکیل) به کرمان سفر کرده، در بدو ورود به استان با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان، به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در گلزار شهدای کرمان همراهی می‌کردند.

بازدید از پروژه بام کرمان، بازدید از پروژه گردشگری باغ بیرم‌آباد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان از جمله برنامه‌های صبح امروز سفر وزیر میراث فرهنگی به کرمان است.

به گزارش گردشگر آنلاین، افتتاح هتل کاروانیکا وکیل، حضور در پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان و بازدید از پروژه پارک آبی، مجموعه گردشگری هنرمند، باغ تاریخی شاهزاده و شترگلوی ماهان، موزه سیم و زر و کاروانسرای گنجعلیخان را دیگر برنامه‌های سفر یک روزه سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کرمان است.

قاسم سلیمانی (۲۰ اسفند ۱۳۳۵ – ۱۳ دی ۱۳۹۸) نظامی ایرانی و دومین فرماندهٔ نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. وی در طی جنگ ایران و عراق فرماندهٔ نیروهای سپاه کرمان و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و پنج بود و چندین بار مجروح شد. سلیمانی پس از جنگ تا سال ۱۳۷۶، فرماندهٔ لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود و مسئولیت امنیت بخش‌های شرقی ایران را بر عهده داشت.

در بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ سلیمانی طی حملهٔ پهباد آمریکایی به فرودگاه بغداد به قتل رسید. در این حمله ابومهدی المهندس از فرماندهان گروه شبه‌نظامی عراقی حشد شعبی به‌همراه ۱۰ تن دیگر به قتل رسیدند.

وزیر میراث به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

وزیر میراث به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=13697

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.