• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
ضرغامی به یزد سفر می کند؛

وزیر گردشگری نماینده دولت در یزد و اشکذر شد

  • کد خبر : 3260
  • 15 دسامبر 2021 - 19:10
وزیر گردشگری نماینده دولت در یزد و اشکذر شد

گردشگرآنلاین – استاندار یزد از سفر رئیس جمهور به استان یزد خبر داد و گفت: وزیر گردشگری در این سفر به عنوان نماینده دولت به یزد و اشکذر می رود.

به گزارش گردشگرآنلاین، مهران فاطمی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران صبح جمعه ۲۶ آذر به استان یزد سفر می کند اظهار داشت: این سفر دوازدهمین سفر استانی رئیس جمهور است.

وی تصریح کرد: در این سفر قرار است وزرایی رئیس جمهور را همراهی کنند و هر یک از وزرا به یکی از شهرستان‌های استان سفر کرده و امور آن شهرستان را به عنوان نماینده دولت پیگیری می کنند.

استاندار یزد از سفر سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان های یزد و اشکذر خبر داد و گفت: در شهرستان یزد وزیر گردشگری به عنوان نماینده یزد حضور خواهد داشت.

فاطمی ادامه داد: رئیس جمهور قرار است که هر سال سفر های استانی خود را انجام دهد و به این صورت در طول چهار سال، چهار مرتبه سفر استانی به یزد انجام می شود.

وی یکی از رویکردها و برنامه های اصلی استان یزد را گردشگری دانست و تصریح کرد: طرح های بسیار خوبی برای ارائه در این سفر در نظر گرفته شده که یکی از اصلی ترین این طرح ها مربوط به گردشگری است.

استاندار یزد از طرح استان یزد برای ایجاد منطقه ویژه گردشگری در یزد خبر داد و گفت: این طرح نیاز به قانون دارد و پس از تصویب در یزد و در حضور رئیس جمهور، مراحل قانونی آن ادامه پیدا می کند.

فاطمی خاطرنشان کرد: حضور وزیر گردشگری در استان یزد همراه با رئیس جمهور زمینه بسیار خوبی برای طرح مسائل مربوط به این حوزه است و بسیار امیدواریم که بتوانیم مصوبات بسیار خوب در این سفر داشته باشیم.

 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.