• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

وسایل سفر که باید همراه خود ببرید!

  • کد خبر : 11524
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
وسایل سفر که باید همراه خود ببرید!
گردشگرآنلاین - بسیاری از ما علاقه به سفر و گردشگری داریم. اما با اینکه مسافرت معمولاً یک تجربه سرگرم‌کننده است، می‌تواند استرس‌زا نیز باشد، به خصوص وقتی صحبت از بسته‌بندی لوازم مسافرت به میان می‌آید.
به گزارش گردشگرآنلاین، حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که وسایل سفر با خود نبرده‌اید و در طول سفر پشیمانی فراموش کردن آن وسیله با شما همراه بوده است. ممکن است آنچه که نیاز دارید در مقصد پیدا کنید، بنابراین سعی کنید لوازم شخصی خود را در سفر فراموش نکنید یا چیزهایی را با خود ببرید که در مقصد پیدا نمی‌شود. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم وسایلی را نام ببریم که حتما باید در سفر با خود ببرید.
چرا بردن وسایل ضروری در سفر اهمیت دارد؟
اگر به سفر فکر می‌کنید، تجدید نظر در وسایلی که اغلب فراموش می‌شوند با خودتان ببرید، ضروری به نظر می‌رسد. احتمالاً شلوار یا کفش را فراموش نخواهید کرد، اما چیزهایی که اصلا ممکن است به ذهنتان نرسد اما در طول سفر لازمتان شود، چطور؟ چه از قبل تهیه سفر خود را دیده باشید یا چه به فکر رزرو تور  باشید، این وسایلی که به آنها اشاره می‌کنیم را باید در طول سفر خود به همراه داشته باشید.
۱٫ شارژر تلفن همراه یا شارژر لپ تاپ
در گذشته که تلفن همراه یا رایانه‌های قابل حملی مثل لپ تاپ وجود نداشت، مسلما همراه داشتن چنین وسیله‌ای لازم نبود. اما این روزها که وجود لوازم الکتریکی مثل تلفن همراه بخش بزرگی از زندگی روزمره انسان‌هاست، بنابراین همراه داشتن شارژر هم برای زمانی که باطری آنها تمام شود،‌ ضروری است. اگر شارژر خود را به همراه داشته باشید دیگر لازم نیست که از شخص دیگری شارژر بگیرید یا اینکه برای خریدن آن در مقصد دوباره هزینه کنید.
۲٫ یک بطری آب قابل استفاده مجدد
اگر ساعت‌ها در خیابان‌های شهر قدم می‌زنید یا به پیاده‌روی می‌روید، باید مکرراً آب بدن خود را تامین کنید. دسترسی به آب در مقاصد خاص همیشه آسان نیست، بنابراین همراه داشتن یک بطری قابل استفاده مجدد همیشه مفید است.
مطمئناً، می‌توانید بطری‌های آب را در مقصد خود خریداری کنید، اما آب در مراکز توریستی یا هتل‌های محبوب اغلب گران است و خواربارفروشی‌ها یا فروشگاه‌ها همیشه در نزدیکی شما نیستند، به‌خصوص در مناطق روستایی یا جنگلی.
۳٫ پاوربانک های قابل حمل
هنگام سفر، احتمالاً بیشتر از تلفن همراه خود استفاده می‌کنید، ممکن است ساعت پرواز و تصویر بلیط هواپیما خود را چک کنید، مکان‌هایی را برای رفتن و مسیرهای رسیدن به آن مکان‌ها را جستجو می‌کنید، با دوستان و خانواده در تماس باشید و صدها عکس می‌گیرید. همه این‌ها باتری تلفن همراه شما را خالی می‌کند، زمانی که بیرون هستید و به پریز دسترسی ندارید، وجود یک پاوربانک همراه بسیار ضروری است. پاوربانک‌ها همان برق مورد نیاز برای شارژ گوشی را در جیب شما قرار می‌دهند و معمولاً خیلی گران نیستند.
۴٫ ضد عفونی کننده ها و دستمال کاغذی
در حالی که تورهای طبیعت‌گردی یا کمپینگ می‌توانند فوق‌العاده سرگرم‌کننده باشند، اما همیشه شما را به تمیزترین مکان‌ها نمی‌برند. در طول سفر، احتمالاً مجبور خواهید بود اشیائی مثل کنترل از راه دور، کلیدهای چراغ، تلفن، دستگیره درها، دستگیره‌های شیر آب و غیره را بگیرید، بنابراین رعایت بهداشت برای جلوگیری از بیماری مهم است.
ممکن است آب و صابون برای شستن دست‌ها همیشه در دسترس نباشد، بنابراین حتما سعی کنید مایع ضدعفونیکننده مثل الکل طبی، ژل ضدعفونی‌کننده یا دستمال مرطوب همراه خود داشته باشید. همچنین دستمال کاغذی برای تمیز کردن و خشک کردن نیز ضروری است.
۵٫ حوله های مسافرتی
حوله‌ها اغلب به کار می‌آیند. شاید در جنگل گرفتار طوفان یا باران شده‌اید و باید سریع خشک شوید یا شاید در هتل متوجه شده‌اید که حوله ارائه نکرده‌اند. حتی ممکن است بعد از استحمام یا شستشو علاقه داشته باشید که حوله شخصی خودتان را داشته باشید. در این مواقع، حوله‌های مسافرتی و کوچک که سبک وزن هستند و به راحتی در سفر جابجا می‌شوند، بسیار کاربردی هستند. حوله‌های مسافرتی و کوچک سریع خشک می‌شوند تا بتوانید بدون انتظار زیاد آن را تمیز کرده و در کیف خود قرار دهید.
۶٫ کیسه های پلاستیکی
وجود کیسه‌های پلاستیکی و پک‌ها در سفر بسیار ضروری است. فراموش نکنید که شاید لازم باشد کفش‌های گل آلود خود را در آنها قرار دهید یا بخواهید زباله‌های خود را جمع‌آوری کنید. یا حتی ممکن است لباس‌های کثیف خود را از وسایل تمیز خود جدا کنید. بنابراین کیسه‌های پلاستیکی کاربردهای زیاد و متنوعی دارند و فضای زیادی را در چمدان شما اشغال نمی‌کنند. اما فراموش نکنید که آنها را در طبیعت رها نکنید.
۷٫ کوله پشتی مناسب
وقتی اقدام به  خرید بلیط هواپیما  یا قطار و اتوبوس کردید، قبل از اینکه بتوانید تمام جادوی گردشگری و مسافرت را تجربه کنید، باید چمدان خود را جمع کنید. شاید شما بخواهید وسایل مهمی را با خود در سفر به همراه داشته باشید. مثلا دوربین، کلاه، عینک آفتابی، لباس و برخی لوازم بهداشتی مهم دیگر در سفر برای شما ضروری باشد. همه این موارد به سرعت جمع می‌شوند و فضای کمی در کوله پشتی می‌گیرند. بنابراین بهتر است برای جمع‌آوری این وسایل از کوله‌پشتی‌های مناسب یا کوچکتر استفاده کنید تا همیشه همراهتان باشد و آنها را در چمدان یا کیف اصلی خود قرار ندهید. به علاوه، می‌توانید از آن برای حمل سوغاتی‌هایی که در طول سفر خریداری می‌کنید، استفاده کنید.
۸٫ پوشاک ضروری
اگر به یک تور گردشگری چندروزه می‌روید، حتما در طول سفر ممکن است احتیاج داشته باشید لباس خود را تعویض کنید یا لباس راحتی بپوشید. بنابراین حتما به یاد داشته باشید که چندین لباس اضافه با خود به همراه داشته باشید. سعی کنید تعداد زیادی لباس با خود نبرید و لباس‌های ضروریتان را ببرید تا چمدان یا کیفتان خیلی سنگین و غیر قابل حمل نشود. اگر به مقصد سردی سفر می‌کنید، حتما لباس گرم با خودتان به همراه داشته باشید.
۹٫ پتو و ملحفه در صورت نیاز
اگر قصد دارید در طبیعت کمپ بزنید یا برای شرکت در تورهای طبیعت‌گردی آماده می‌شوید یا اینکه در اقامتگاه مقصد رخت‌خواب مناسب وجود ندارد، پتو و ملحفه مسافرتی برای شما بسیار ضروری است. این پتوها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جای زیادی را اشغال نکنند و به راحتی قابل حمل باشند. به جای آنها از کیسه‌خواب‌های مخصوص هم می‌توان استفاده کرد.
۱۰٫ روتر مسافرتی
اتصال به اینترنت همیشه هنگام سفر یا در مناطق روستایی خاص در دسترس نیست. ممکن است اقامتگاه یا هتل خارجی که رزرو کرده‌اید اینترنت وای فای نداشته باشد و مقصد شما آنتن‌دهی مناسب برای اینترنت نداشته باشد. بنابراین با وجود روترهای مسافرتی در سفر احساس امنیت بیشتری می‌کنید، چون اطمینان خاطر دارید که یک ارتباط پایدار برای تماس در مواقع اضطراری دارید یا اینکه با وجود آنها به راحتی می‌توانید با عزیزانتان در خانه تماس اینترنتی و تصویری برقرار کنید.
روترهای مسافرتی معمولا کوچک و مقرون‌بهٔ‌صرفه هستند و بسته‌بندی آن‌ها آسان هستند. شما می‌توانید آنها را با قیمت کمتری به نسبت روترهای خانگی خریداری کنید و معمولاً از آداپتور دیواری بزرگتر نیستند.
۱۱٫ کاپشن بارانی یا کت قابل بسته بندی
مهم نیست که به مقصدی گرمسیری می‌روید یا در خیابان‌های شهر مورد نظر خود قدم می‌زنید، همیشه عاقلانه است که یک ژاکت اضافی یا بارانی به همراه داشته باشید. حتی اگر هواشناسی‌ را بررسی کنید، باز هم ممکن است گرفتار یک طوفان شدید، رگبار یا باران شوید. همچنین ممکن است شبی سردتر از حد انتظار داشته باشید. یکی از بهترین گزینه‌هایی که چمدان شما را سنگین نمی‌کند، آوردن یک کاپشن یا کت بارانی است که به راحتی تا شود.
سخن پایانی
به گزارش گردشگر آنلاین، سفر کردن می‌تواند یک تجربه تغییردهنده در زندگی باشد که خاطراتی را ایجاد می‌کند که مادام‌العمر باقی می‌مانند. بسته‌بندی درست وسایل ضروری سفر می‌تواند با کاهش استرس و صرفه‌جویی در پول شما در دراز مدت تفاوت ایجاد کند. البته ممکن است هرکسی ایده متفاوتی در مورد موارد ضروری برای سفر داشته باشد، اما در این مقاله از سفرمارکت سعی کردیم به ضروری‌ترین وسایلی که در سفر بهتر است همراه شما باشد، اشاره کنیم. امیدواریم که اطلاعات مفیدی از این مقاله کسب کرده باشید.
این وسایل را حتما در سفر همراه خود ببرید!

این وسایل را حتما در سفر همراه خود ببرید!

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=11524

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.