• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

ویژگی هایی که برای کار در صنعت گردشگری به آن نیاز دارید

  • کد خبر : 4481
  • 06 ژانویه 2022 - 15:28
ویژگی هایی که برای کار در صنعت گردشگری به آن نیاز دارید

گردشگرآنلاین – توسعه صنعت گردشگری افراد زیادی را ترغیب به حضور در این صنعت می کنند، موضوعی که اگر الزامات آن را ندانیم با شکست مواجه می شویم.

به گزارش گردشگرآنلاین، صنعت گردشگری یک صنعت چند میلیارد دلاری، جهانی و همیشه در حال رشد است که فرصت‌های زیادی برای کار و پیشرفت حرفه‌ای دارد و مزایایی برای کسانی که در این صنعت کار می‌کنند و خانواده‌هایشان دارد. مزیت کار در صنعت این است که ویژگی های اساسی خاصی وجود دارد که پس از آموختن در یک زمینه از صنعت، در صورتی که در حوزه دیگری از صنعت کار کنید، مفید خواهد بود. به عنوان مثال، اگر به عنوان مهماندار هوایی کار می کنید، برخی از مهارت ها و ویژگی هایی که به دست می آورید مفید خواهد بود، خواه بعداً در صنعت هتلداری کار کنید، به عنوان مشاور مسافرتی یا حتی به عنوان راهنمای تور. در زیر برخی از ویژگی های مورد نیاز برای موفقیت شما در صنعت گردشگری آورده شده است.

• علاقه خالصانه به افرادی که به آنها خدمت می کنید و تمایل به کمک به آنها. این بسیار مهم است زیرا افرادی که به آنها خدمت خواهید کرد متفاوت هستند. برای مثال، کسانی هستند که ممکن است دقیقا بدانند چه می‌خواهند، اما کسانی نیز هستند که مطمئن نیستند چه می‌خواهند و شما باید واقعاً با آنها وقت بگذرانید و وارد جزئیات شوید. اگر علاقه ای به خدمت و کمک به مردم ندارید، به زودی خسته می شوید و می خواهید بیرون بروید. از سوی دیگر، اگر دوست دارید به افراد کمک کنید، می توانید شغل خود را بسیار رضایت بخش بیابید.

• توجه به جزئیات. اگر می خواهید در کار خود در صنعت گردشگری اشتباهات پرهزینه ای نداشته باشید، این نیز بسیار مهم است. اغلب اوقات شغل شما با نیاز به برآورده کردن درخواست های مشتری سر و کار دارد. به عنوان مثال اگر مشتری بخواهد به یک نقطه از کشور یا جهان سفر کند و شما در توجه به جزئیات در صنعت گردشگری خوب نیستید، ممکن است متوجه شوید که او را به نقطه دیگری از جهان برده اید (یک اشتباه بسیار پرهزینه) . خوبیش اینه که این یه مهارته که میشه یاد گرفت. منظم بودن، یک شنونده خوب و پرسیدن جایی که متوجه نمی شوید می تواند به شما کمک کند از اشتباهات پرهزینه اجتناب کنید.

• خلق و خوی خوب و نگرش مثبت برای مقابله با هر موقعیتی که ممکن است در کار روزانه شما پیش بیاید. برخورد با مردم گاهی اوقات می تواند سخت و به خصوص افراد ناخوشایند باشد. شاکیان و کسانی هستند که به سختی راضی می شوند در صنعت گردشگری (خوشبختانه مشتریانی هستند که برخورد با آنها بسیار خوشایند است). خلق و خوی خوب به شما کمک می کند تا با شاکیان و در روزهایی که همه چیز بد پیش می رود، برخورد کنید.

• قابل ارائه. به یاد داشته باشید که شما تصویر شرکت خود را نشان می دهید. بنابراین در نحوه لباس پوشیدن و آرایش خود باید حرفه ای به نظر برسید. و همیشه لبخند زدن هنگام خدمت به مشتریان خوب است. مردم متوجه می شوند که شما لبخند می زنید و خوش آمد می گویید و نحوه ارائه خود می تواند به معنای تکرار مشتری صنعت گردشگری و احترام از طرف مافوق و همکاران شما در محل کار باشد.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Timothy Ijala است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.