• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

پاک‌سازی ساحل شغاب در بوشهر

  • کد خبر : 8672
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
پاک‌سازی ساحل شغاب در بوشهر
گردشگرآنلاین - پارک ساحلی شغاب با حضور دوست‌داران طبیعت و گردشگری پاک‌سازی شد.

به‌گزارش گردشگرآنلاین، با حضور دوست‌داران طبیعت و گردشگری ساحل شغاب که در محله بهمنی بوشهر قرار دارد، پاک‌سازی شد.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که در این حرکت ارزشمند در کنار مردم حضور داشت در این باره گفت: «سواحل استان بوشهر از جاذبه‌های خدادادی و متعلق به همه بوده که در شکل‌گیری و توسعه گردشگری دریایی بسیار تاثیرگذار است و این گونه کارهای خودجوش، نشان از اهمیت موضوع در بین مردم دارد.»

او اضافه کرد: «ساحل شغاب در کنار جاذبه و گردش از لحاظ تاریخی نیز با اهمیت است و تأثیرگذاری این حرکت را بیشتر می‌کند.»

سجادی‌منش بیان کرد: «یکی از مولفه‌های توسعه گردشگری در کنار ساحل و دریا، توسعه زیرساخت‌ها بوده که در این نقطه یک مرکز اقامتی وجود دارد و ما آمادگی حمایت از بخش خصوصی در راستای ایجاد دیگر تاسیسات این‌چنینی در استان را داریم.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: «حفاظت از تاریخ، طبیعت و نعمت‌های خدادادی وظیفه همگان بوده و این حرکت با همکاری شهرداری، محیط زیست و علاقه‌مندان به حوزه گردشگری انجام شد.»

ساحل شغاب بوشهر یکی از زیباترین سواحل جنوب ایران است. در حال حاضر بسیاری از سواحل بوشهر به صورت بوستان‌های ساحلی ساماندهی شده است. بوستان شغاب با طراحی زیبا، فضای وسیع و امکانات مطلوب اوقات خوشی را برای گردشگران رقم می‌زند.

ضمن اینکه گورستان تاریخی مدفون در شغاب نیز می‌تواند برای علاقمندان تاریخ جذاب باشد.

به گزارش گردشگر آنلاین، بندر بوشهر دارای ۷۰۰ کیلومتر مرز آبی است و سواحل وسیعی دارد. موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی این بندر نیز به عنوان یک مقصد ساحلی بسیار ایده‌آل است. در سالهای اخیر در زمینه ساماندهی سواحل بوشهر اقدامات مناسبی صورت گرفته است. ساحل شغاب یکی از بهترین نمونه‌های پروژه‌های توسعه گردشگری در این منطقه است.

بنا بر توصیف گردشگران، این ساحل بسیار تمیز است و فضای زیبا و مطلوبی دارد. چشم‌انداز زیبای خلیج فارس و امکانات مطلوب بوستان ساحلی، ساحل شغاب را به یکی از معروف ترین سواحل بوشهر تبدیل کرده است. احداث کلبه های ساحلی درسا در مجاورت ساحل شغاب امکانات گردشگری این منطقه را تکمیل کرده است. در این مجموعه اقامتی علاوه بر ارائه خدمات مطلوب، یک کلوپ تفریحات آبی نیز راه‌اندازی شده است.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=8672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.