• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

چرا گردشگری پزشکی در آمریکا بسیار محبوب است؟

  • کد خبر : 3341
  • 16 دسامبر 2021 - 12:28
چرا گردشگری پزشکی در آمریکا بسیار محبوب است؟

گردشگرآنلاین – امروزه گردشگری پزشکی یکی از مهمترین و پرسودترین انواع گردشگری است که برخی کشورها مثل آمریکا به آن توجه زیادی دارند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، در چند سال اخیر، گردشگری پزشکی در ایالات متحده بسیار محبوب شده است. گرایش فزاینده ای در میان آمریکایی ها برای سفر به خارج از کشور برای عمل جراحی و روش های انتخابی وجود دارد. و این روند در اروپای غربی، استرالیا و آسیا نیز مشاهده شده است. تخمین زده می شود که حدود ۵۰۰۰۰۰ آمریکایی هر ساله برای درمان پزشکی به خارج از کشور سفر می کنند تا از مراقبت های بهداشتی و روش های پزشکی مقرون به صرفه استفاده کنند.

گردشگری پزشکی اصطلاحی است که توسط رسانه ها ابداع شده است که رفتن به کشور دیگری برای درمان پزشکی را تعریف می کند. عملاً در سرتاسر جهان، مردم نه تنها برای تعطیلات به خارج از کشور می روند، بلکه تعطیلات خود را با یک روش پزشکی چماق می زنند. تخمین زده می شود که خدمات پزشکی در سایر کشورها ۱۰ تا ۹۰ درصد کمتر از هزینه ای که در ایالات متحده هزینه دارد، هزینه دارد. این واقعیت به توریسم پزشکی در آمریکا انگیزه داده است.

این بدان معنا نیست که انجمن های سلامت، شرکت های بیمه و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده از این روند رو به رشد آگاه نیستند. آن ها هستند؛ و بسیاری از شرکت های بیمه درمانی اکنون برای برخی از اقدامات پزشکی که بیمه شده می تواند در کشور دیگری انجام دهد، پوشش هایی ارائه می دهند. علاوه بر این، ارائه دهندگان بیمه در صورتی که فرد توریسم درمانی را انتخاب کند، نرخ های تخفیفی نیز ارائه می دهند.

از جراحی های زیبایی گرفته تا مراقبت های دندانی و تعویض مفصل ران با قیمت های مقرون به صرفه در کشورهایی مانند مکزیک، هند، تایلند، آرژانتین و مالزی در دسترس هستند. در واقع، بسیاری از امکانات در این کشورها توسط هیئت های اعتباربخشی انجمن پزشکی در ایالات متحده تایید شده است.

دلیل محبوبیت گردشگری پزشکی به دلیل افزایش هزینه بیمه درمانی و مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده است. جذابیت این که بتوانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و روند پزشکی را با تعطیلات همراه کنید بسیار قوی است. این همچنین یکی از منابع یافتن درمان برای آمریکایی‌هایی است که بیمه نیستند، و هزینه سفر، اقامت و اقدامات پزشکی بسیار ارزان‌تر از هزینه‌ای است که فرد در ایالات متحده می‌پردازد.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Pauline Go است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.