• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

چک لیست ابتدایی یک سفر با موتورسیکلت

  • کد خبر : 4773
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۲
چک لیست ابتدایی یک سفر با موتورسیکلت

گردشگرآنلاین – افراد زیادی هستند که عاشق سفر با موتورسیکلت هستند اما این افراد برای سفر خود باید به چه نکاتی توجه داشته باشند؟

به گزارش گردشگرآنلاین – آیا شما از طرفداران ماشین های سرعت متوسط ​​هستید که ضربان قلب را تنظیم می کنند؟ پس از آن ممکن است چند ماجراجویی به اندازه یک سفر با موتورسیکلت در یک مسیر پیاده روی که باعث خوشحالی می شود، لذت بخش و هیجان انگیز باشد!

با این وجود، باید مطمئن شوید که آن را درست از همان ابتدا دریافت کرده اید.

بیایید چک لیستی را مرور کنیم که باید قبل از رفتن به جاده برای سفری که با دوستانتان آرزوی سفر جاده ای را داشتید در نظر داشته باشید.

اشکالی که احتمالاً مجبور به تحمل آن خواهید شد این است که بعید است یک موتور سیکلت همان ظرفیت ذخیره سازی را در یک ماشین به شما ارائه دهد. یک موتور سیکلت معمولی به شما این امکان را می دهد که یک کوله پشتی زیبا روی شانه های خود و یک کیف زین برای مقداری ذخیره سازی اضافی حمل کنید.

اکنون مطمئناً گزینه های شیکی برای کیف های زین پیدا خواهید کرد. یک کیف زین سخت مطمئناً شیک و شیک به نظر می رسد، زیرا در زیر نور خورشید می درخشد. اما جیر به همان اندازه جذاب و چشمگیر است.

یکی دیگر از لوازم جانبی بسیار رایج برای نگهداری دوچرخه، کیسه های مخزن است. کیسه های مخزن ممکن است به اندازه کیسه های زین رایج نباشند، اما این کیسه ها مستقیماً بالای مخازن سوخت قرار می گیرند.

کیسه مخزن ممکن است حتی یک پنجره شیشه ای داشته باشد که نقشه ها را نمایش می دهد و یک سفر با موتورسیکلت را برای شما جذاب می‌کند.

اگر محافظت از آب و هوا است که محدودیت ایجاد می کند، کیسه های سخت تر گزینه مناسبی هستند. اما اینها نیاز به زمان بیشتری برای نصب دارند.

اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، ممکن است به سراغ کیسه های دم بروید.

اکنون می توانیم چک لیست بازرسی برای یک سفر با موتورسیکلت را اجرا کنیم. روش T-CLOCS یک روش خوب برای بازرسی دوچرخه شما درست قبل از اینکه برای سفر خود آماده شوید است.

  • T: لاستیک. لاستیک ها باید به خوبی باد شوند. اگر یک مانیتور فشار با خود حمل می کنید، باید هدف آن را برآورده کند. اگر احساس می کنید که ممکن است تایر در طول سفر نیاز به تعویض داشته باشد، چرا آن را تعویض نکنید!
  • C برای کنترل است. آیا کل کلاچ، ترمزها و کابل های شما به خوبی کار می کنند؟
  • L مخفف lights است. اطمینان حاصل کنید که چراغ‌های نور بالا و پایین، چراغ‌های راهنما و چراغ عقب همگی در شرایط عالی هستند.
  • O برای روغن ها و مایعات است. شما باید همه چیز را بررسی کنید، از روغن موتور، مایع خنک کننده و روغن ترمز شروع کنید.
  • ج: شاسی بلند. قاب، زنجیر و بست ها باید دست نخورده و در شرایط کاری عالی باشند.
  • س: می ایستد. پایه های جانبی و پایه مرکزی هر دو نباید ترک خورده یا خم شوند. فنرهای پایه باید در شرایط عالی باشند، به طوری که وقتی دوچرخه را به حرکت در می آورید، مجموعه را از پیاده رو دور نگه دارند.

یک کلاه ایمنی تمام صورت مطمئناً محافظت بهتری را ارائه می دهد. این فقط ناشی از تصادفات نیست، بلکه از عناصر طبیعت است. مرتباً سوخت گیری کنید تا مطمئن شوید که به راحتی به مقصد یک سفر با موتورسیکلت می رسید.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Harshad Jethra است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.