• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

چگونه می توان از گردشگری در آموزش بهره گرفت

  • کد خبر : 3342
  • 16 دسامبر 2021 - 12:28
چگونه می توان از گردشگری در آموزش بهره گرفت

گردشگرآنلاین – سفر و گردشگری علاوه بر اینکه زمینه تفریح انسان را فراهم می کند می تواند به عنوان ابزاری بسیار عالی در حوزه آموزش استفاده شود.

[ad_1]

گردشگری مهم ترین و قدرتمندترین ابزار برای ارتقای یکپارچگی ملی و نزدیک کردن مردم از نقاط مختلف کشور یا شبه قاره ها به یکدیگر است. مزایای گردشگری اگر همراه با آموزش باشد قابل توجه است. سفر به عنوان لذت بخش ترین تجربه در زندگی دانش آموزان محسوب می شود. مردم در سفرهای آموزشی خود بسیار لذت برده اند و یاد گرفته اند. دانش‌آموزان مشتاقانه منتظر چنین فرصت‌هایی هستند وقتی از چهار دیواری کلاس‌ها به مکان‌های دور برده می‌شوند. انگلیسی ها تحصیل خود را تنها پس از یک تور در قاره کامل می دانند.

اگر در کلاس درس بنشینید و فقط کتاب های مختلف را مرور کنید، جغرافیا موضوعی بسیار کسل کننده و غیر الهام بخش محسوب می شود. گانگا بزرگ را ممکن است خط مار در امتداد نقشه تصور کنیم. تاج محل ممکن است به عنوان یک بنای تاریخی مانند بسیاری دیگر بدون بازدید از آن در نظر گرفته شود. با بازدید دانش آموزان از این مکان های دیدنی، موضوع کسل کننده جغرافیا قطعا جالب و جذاب خواهد شد. تاریخ برای دانشجویان بسیار خسته کننده است، زیرا آنها آن را داستانی از پادشاهان مرده و دوره پادشاهی آنها می دانند و به دانش آموزان امروزی پرداختی ندارد. با این حال، اگر دانش‌آموزان را مکرراً به مکان‌های افتخارات و شکست‌ها، شاهکارهای معماری ساخته شده در دوره‌های این پادشاهان بزرگ مرده ببرند، موضوع تاریخ از هر موضوع دیگری جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شود.

واقعاً وقتی واقعاً در تماس باشیم یا چنین چیزها یا سایت هایی را که مرتبط با چنین اتفاقاتی هستند ببینیم، می توانیم چیزهای خیلی بیشتری یاد بگیریم. تنها نشستن در خانه، چشم انداز ما را محدود می کند. هر دانش آموزی از درک تأثیر محیط بر زندگی انسان ناتوان خواهد بود. در زندگی روزمره، خواندن و کسب دانش تئوری تنها نمی تواند هیچ دانش آموزی را موفق کند. آنها باید عادات، آداب، فرهنگ و شیوه زندگی مردم در مکان های دیگر را بشناسند. سفر دانش آموزان را به حوزه دانش عملی می برد. آنها از قلمرو رویاها و تخیل به واقعیت می رسند.

به گزارش گردشگرآنلاین، در طول سفر و گردشگری، دانش آموزان یاد می گیرند که با شرایط تغییر یافته زندگی و عادات پا و همچنین محیط سازگار شوند. مشکلات مختلف و متنوعی که در طول سفر با آن مواجه می شوند دانش آموزان را به راحتی قابل تنظیم می کند. به این ترتیب، گردشگری درس های بسیار ارزشمندتری نسبت به درس های کتاب های درسی به دانش آموزان می دهد.

زمانی بود که عبور از دریاها برای کسب تحصیلات عالی بسیار اهانت آمیز تلقی می شد. سفر خارجی تشویق نمی شد. این طرز فکر شترمرغی بود که بدترین نوع رکود فکری را به همراه داشت و باعث سقوط مفتضحانه در کشور شد. با این حال، اکنون در هند آزاد، دانش‌آموزان به یادگیری زبان‌های بیشتر و کسب آموزش عالی در آخرین فناوری‌ها زنده شده‌اند. آخرین روش برای یادگیری یک زبان جدید با گردشگری و درک فرهنگ های مختلف، زندگی و بیشتر در میان افرادی است که می خواهیم آنها را بشناسیم. یادگیری زبان و فرهنگ چینی با زندگی برای مدت کوتاهی در چین بهتر از گذراندن دوره های طولانی تر در موسسات در کشور ما است. یادگیری یک زبان خارجی اولین قدم برای درک یک ملت است. درک بین المللی برای دانشجویان کشورمان از طریق گرفتن بسته های گردشگری در سراسر جهان امکان پذیر است.

دانش آموز باید چشم و ذهن خود را در سفرهای آموزشی باز نگه دارد. گردشگری تجربه ای از جهان را فراهم می کند و به عمل و استفاده عملی از کیفیت های مختلف ذهن و عقل توسعه یافته توسط آموزش با گردشگری فرا می خواند. درایت، شخصیت جذاب، قاطعیت و گفتگوی پرنشاط از محصولات سفر در طول و عرض کشور و جهان است. دانش آموز نیازی ندارد عادات، آداب و رسوم یا مدهای افراد دیگری را که با آنها ملاقات می کند آغاز کند. فقط باید نگرش خوب و مناسب از دیگران اتخاذ شود. دانش آموز هنگام رفتن به روستاها باید مشکلات اقتصادی روستائیان را درک کند و ببیند که بدون مدارس و بیمارستان های مناسب چگونه مردم زنده می مانند. دانش آموزان ممکن است پس از اتمام تحصیلات خود تصمیم بگیرند که به مردم فقیر و بی گناه روستاها خدمت کنند.

سفر باید به بخشی از سیستم آموزشی با گردشگری در هر مقطع تحصیلی تبدیل شود. دانش‌آموزان نه‌تنها در مورد تمام جنبه‌های زندگی و فرهنگ کشورشان آموزش‌های بیشتری کسب خواهند کرد، بلکه از نظر دیدگاه لیبرال نیز خواهند بود. آنها بلوغ قضاوت و درک درستی از مردم و ذهنشان خواهند داشت. گردشگری سریع ترین و بهترین روش برای یادگیری چیزهای جدید است.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Rajesh Mohan است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.