• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

چگونه می توان در فعالیت های گردشگری ظهور و بروز داشت

  • کد خبر : 3511
  • 22 دسامبر 2021 - 13:21
چگونه می توان در فعالیت های گردشگری ظهور و بروز داشت

گردشگرآنلاین – رونق صنعت گردشگری هم در هند و هم در خارج از کشور به وضوح قابل مشاهده است و بسیاری از کشورها به این سمت حرکت کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین،  از آنجایی که وضعیت اقتصادی جهان همراه با رقابت سخت در بخش مهمان‌نوازی در حال بهبود است، افراد بیشتری اکنون پول خود را در بخش گردشگری خرج می‌کنند و گزینه‌هایی برای انجام آن دارند. گردشگری در حال حاضر یک صنعت جهانی است که ارزش آن بالغ بر ۱۶ تریلیون دلار است که انتظار می رود در ۵ سال آینده سالانه ۵ درصد رشد کند. چنین رشته پر رونقی فقط به معنای تقاضاهای بالاتر، مشاغل بهتر، حقوق پرسود و خیلی بیشتر است. و درست است که در حال حاضر، هیچ صنعت دیگری به اندازه صنعت گردشگری جذاب نیست.

با مدرک تحصیلی مناسب از بهترین ها کالج خصوصی پلی تکنیک در دهلی جنوبی، می توانید از پیشرفت فعلی در گردشگری استفاده کامل کنید. شما می توانید خود را در مسیر صعود قرار دهید، مشخصات قابل احترامی داشته باشید و حقوقی معادل یا حتی بیشتر از بخش های معمولی بگیرید. محبوبیت محض صنعت گردشگری که توسط سیاست های دولت تقویت شده است، وضعیت را برای فارغ التحصیلان تازه وارد ایده آل می کند. دامنه ها بسیار زیاد است و هر روز موارد جدیدی باز می شود.

از گردشگری لوکس گرفته تا دروازه‌های آخر هفته، تقاضا در همه جا وجود دارد

زیربخش های واقعی در بخش گردشگری وجود دارد. شما می توانید انتخاب کنید که برای یک آژانس مسافرتی کار کنید، بخشی از یک برنامه ریز تورهای لوکس شوید یا دروازه های خانوادگی کوتاهی را از طرف مشتریان متوسط ​​خود ترتیب دهید. و هنگامی که مدرک شما با موضوعات مهمان نوازی ادغام می شود، دامنه آن حتی بیشتر باز می شود. ممکن است با یک زنجیره جهانی شغلی پیدا کنید، در کشتی های کروز یا استراحتگاه های پنج ستاره باشید یا به سادگی راهنمای تور در این زمینه شوید. انتخاب پروفایل ها روز به روز در حال افزایش است و چشم اندازها در همه جا برابر است.

رشد سایر بخش ها باعث رونق گردشگری می شود

به عنوان مثال صنعت پزشکی را در نظر بگیرید. امکانات موجود در هند اکنون با اکثر کشورهای اروپایی قابل مقایسه است و در مقایسه با اقتصاد آنها با نرخ های ارزان تری در دسترس است. این رشد بخش جدیدی را به وجود آورده است که به عنوان گردشگری پزشکی شناخته می شود. در اینجا، مردم برای بهره مندی از خدمات پزشکی به هند می آیند و به تمام امکانات رفاهی که یک گردشگر استاندارد انجام می دهد نیاز دارند. از بلیط هواپیما گرفته تا امکانات سوار شدن به هواپیما، رسیدگی به همه چیز به وظیفه سازمان دهنده تبدیل می شود. صنعت توریسم پزشکی در حال حاضر شاهد تقاضای زیادی است که مردم از سراسر جهان وارد آن می شوند. از این رو، یافتن شغل در اینجا شما را در معرض پروفایل های جذاب قرار می دهد.

گردشگری تنها به مسافران محدود نمی شود

گردشگری شرکتی، جلسات و کنفرانس های تجاری خارج از کشور، بازدیدهای دیپلماتیک و غیره وجود دارد. با تبدیل شدن شرکت ها به چند ملیتی هر روز، مرزها به معنای واقعی کلمه کوچک شده اند. مردم به میل خود سفر می کنند، آژانس های مسافرتی را به کار می گیرند تا همه ترتیبات آنها را انجام دهند و تعداد بیشتری از این خانه های گردشگری برای تسهیل همین امر به وجود می آیند. حتی رویدادهایی مانند عروسی ها و جشن ها به دلیل سهولت سفر به خارج از کشور منتقل می شوند و شما می توانید انتخاب کنید که به هر یک از این بخش های متنوع بپیوندید. مدرک شما در زمینه گردشگری از بهترین موسسه در کالج خصوصی پلی تکنیک در فهرست NCR دهلی مهارت های لازم را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجا به بعد، گزینه های شما بسیار زیاد است.

مشاغل مرتبط نیز موجود است

به عنوان مثال بازاریابی تقاضای فزاینده باعث رشد شرکت‌های بیشتری شده و رقابت نیاز به توسعه را ایجاد می‌کند. بازاریابی گردشگری، به عنوان یک صنعت، در جایی که هنوز کمبود متخصصان مناسب وجود دارد، به طور تصاعدی پیشرفت کرده است. طبیعتاً با دستمزدهایی که به راحتی به ارقام خوب می رسند، چشم انداز بسیار جذاب است. یکی دیگر از گسترش مستقیم صنعت گردشگری سفرنامه نویسی است. چه دیجیتال باشد و چه چاپی، هر دو دامنه تعداد خوانندگان مشابهی دارند که تعداد آنها در حال افزایش است. همچنین می توانید به پروفایل های تحلیلگر داده، مدیریت رویداد، متخصصان فروش و غیره نگاه کنید.

کاهش نزدیک نیست

و زمان واقعاً رسیده است. این بهترین راه برای داشتن یک شغل گردشگری است زیرا نمایه شما با خود این بخش به بهبود ادامه خواهد داد. تا زمانی که صنعت به اوج خود برسد، با تجربه خود در آنجا خواهید بود تا ادعای مشاغل پردرآمد را داشته باشید و بخشی از یک حوزه همیشه در حال رشد شوید. بنابراین، آرزوهای خود را با بهترین ها تبدیل کنید پلی تکنیک کالج در دهلی بعد از ۱۰هفتم مانند پلی تکنیک برای زنان کالج جنوبی -۱٫ در اینجا، مدرک با خطوط هوایی و مهمان نوازی همراه با گردشگری ادغام شده است که پایگاه دانش بیشتری را برای شما ایجاد می کند. مطمئناً پس از فارغ التحصیلی زمینه های بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید از این صنعت نهایت استفاده را ببرید. بنابراین، درست را انتخاب کنید و همین حالا انتخاب کنید تا کار خود را در صنعت پررونق گردشگری آغاز کنید.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Alok Mishra است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.