• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

چگونه یک سفر با موتورسیکلت داشته باشیم

  • کد خبر : 5601
  • 29 ژانویه 2022 - 17:13
چگونه یک سفر با موتورسیکلت داشته باشیم

گردشگرآنلاین – سفر با موتورسیکلت امروز یکی از متداول ترین سفرها در جهان است که طرفداران بسیار زیادی را به دلیل جذابیت بالا به خود جذب کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، سفر با موتورسیکلت با دیگر سفرهایی که با موتورسیکلت خود دارید متفاوت است. تفاوت اصلی در مکانی است که شب های خود را در آن می گذرانید. این به دلیل برنامه ریزی درگیر، چالش برانگیزتر از رفتن به یک سفر معمولی با موتورسیکلت است. جدای از آن، پیدا کردن یک منطقه امن برای گذراندن شب دشوارتر است.

همچنین دشوارتر از کمپینگ معمولی است که اکثر دوستان و خانواده ها انجام می دهند. با این نوع کمپینگ، دنده های محدودی خواهید داشت. شما باید فقط وسایل مورد نیاز را به همراه داشته باشید. این باعث می شود سفر حتی بیشتر ناراحت کننده باشد.

همانطور که ممکن است تصور کنید، سفرهای کمپینگ با موتورسیکلت برای همه مناسب نیست. بنابراین، قبل از اینکه خود را آماده کنید و آن دسته از موتورسیکلت های مردانه را بپوشید، مطمئن باشید که برای این چالش آماده هستید زیرا این نوع فعالیت فقط برای کسانی است که عاشق ماجراجویی هستند.

اگر می خواهید آن را امتحان کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در برنامه ریزی کمک می کند:

۱٫ برنامه ریزی کنید که کجا می روید. این خیلی اهمیت دارد. این به شما کمک می کند تا وسایل مورد نیاز برای بسته بندی و تعداد وسایلی را که باید همراه داشته باشید شناسایی کنید. اگر اولین بار بود که مکان را بررسی می‌کنید، بهتر است از کسی که مکان را می‌شناسد بخواهید به شما ملحق شود. اگر نمی توانید کسی را پیدا کنید، مطمئن شوید که در مورد مقصد خود تحقیق کرده اید. مشکلات احتمالی که با آن مواجه خواهید شد چیست؟ چه مکان هایی را باید بررسی کنید؟

سفرهای جاده ای در آمریکا

سفرهای جاده ای در آمریکا

۲٫ چک لیستی از وسایلی که باید بیاورید و بسته بندی کنید تهیه کنید. درست مانند رفتن به یک سفر با موتورسیکلت، مطمئن شوید که وسایلتان سبک است. با این حال، هنگام کمپینگ باید وسایل مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید. می‌توانید اقلام قابل حملی را که اکثر کمپینگ‌های کوله‌پشتی با خود می‌آورند، بررسی کنید. چندین وسیله سبک می توانند شب های شما را در کمپ راحت کنند.

۳٫ تغییرات آب و هوا را پیش بینی کنید و مطمئن شوید که لباس مسافرتی شما کامل است. دنده های بسیار انعطاف پذیر را بسته بندی کنید. دستکش های موتورسیکلت وجود دارد که می تواند گرما و سرما را نیز تحمل کند. پیراهن هایی بیاورید که بتوانید لایه لایه کنید تا بتوانید وقتی هوا سرد می شود پیراهن های بیشتری بپوشید. وقتی گرمتر شد، فقط چند لایه از آن را بردارید. کت و شلوارهای ضدآب بیاورید که می توانید روی کت و شلوار خود بپوشید. همچنین می‌توانید برای محافظت بیشتر از چرم‌های مردانه استفاده کنید.

۴٫ محل کمپ خود را برای اقامت شبانه خود برنامه ریزی کنید. همه کمپ ها برای کمپینگان سفر با موتورسیکلت خوشایند نیستند. این به این دلیل است که دوچرخه‌هایی وجود دارند که صدای بلند دارند. به خاطر داشته باشید که کمپینگ های دیگری نیز وجود دارند. با کمپ های احتمالی تماس بگیرید و پرس و جو کنید. شما نمی خواهید زمانی که در حال مرگ برای استراحت هستید، مشکلی با محل گذراندن شب داشته باشید.

کمپینگ با موتورسیکلت سرگرم کننده است. می توانید از مکان هایی که می خواهید ببینید بازدید کنید. با این حال، برنامه ریزی زیادی می طلبد. اگرچه بسیاری عاشق ماجراجویی هستند، اما زمانی که لاستیک های خود را از دست داده اید قدردان آن نخواهید بود و فقط می خواهید مکانی برای استراحت پیدا کنید. برای جلوگیری از مشکلات در طول یک سفر فوق العاده، مطمئن شوید که آن را به خوبی برنامه ریزی کرده اید. این باعث می شود از آن لذت بیشتری ببرید.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Jenny Carson است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.