• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

کسب درآمد در بازار گردشگری ماه عسل

  • کد خبر : 3327
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کسب درآمد در بازار گردشگری ماه عسل

گردشگرآنلاین – آیا صاحب سایت مسافرتی هستید یا به دنبال تبدیل شدن به آن هستید؟ بازار گردشگری ماه عسل باید یکی از اهداف بعدی شما باشد. چرا؟

 

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، فقط بازار گردشگری ماه عسل ایالات متحده به تنهایی سالانه حدود ۱۳ میلیارد دلار تجارت دارد. و اگر این کافی نیست، در اینجا چیز دیگری وجود دارد که باید شما را هیجان زده کند. انتظار می رود تا سال ۲۰۱۲، بازار ایالات متحده به ۲۳ میلیارد دلار در سال افزایش یابد. درست است، در مدت زمان بسیار کوتاهی تقریبا دو برابر خواهد شد. تصویر جهانی بسیار بزرگ است.

با این حال، قبل از اینکه کاری را که انجام می دهید متوقف کنید و به این بازار در حال انفجار و سودآور در صنعت سفر حمله کنید، باید آموزش ببینید. اگر شما هم مثل اکثر مردم هستید، فکر می کنید یک زوج ماه عسل ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند، تازه ازدواج کرده اند و با پول والدینشان به هاوایی می روند. اینطور نیست جمعیت شناسی و روانشناختی افراد ماه عسل در طول سال ها تغییر کرده است.

اگر هدف خود را ندانید، در بازار گردشگری ماه عسل سود خوبی نخواهید داشت. پس چه چیزی تغییر کرده است؟ یک چیز وضعیت شغلی است. در ۲۰ سال گذشته زنان به طور فزاینده ای وارد نیروی کار شده اند و موقعیت های بالاتری را نسبت به قبل به دست آورده اند. اقتصاد نیز تغییر کرده است.

امروزه، برای زوج ها بسیار رایج است که هر دو مشاغل سختی داشته باشند. رفتن به سادگی برای چند هفته سخت تر شده است. بسیاری از زوج‌ها با انتخاب سنت شکنی و پرواز بلافاصله بعد از عروسی، به ماه عسل می‌روند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگر آنلاین، نکته اصلی این است که هدف اصلی برای کسانی که در این نوع گردشگری فعالیت می کنند طی دو دهه گذشته تغییر کرده است. در اینجا یک قطعه کوچک از کتاب من در مورد سود از گردشگری ماه عسل است. زوج‌های جوان‌تر کمتر به ماه عسل می‌روند.

من قبلاً یک مکان برتر ماه زیبای عسل ، هاوایی را به شما داده ام، اما آیا سایر مقاصد برتر ماه عسل در جهان را می شناسید؟ مطمئناً، تعداد زیادی «فهرست» غیررسمی وجود دارد، اما آنهایی که در کتاب من هستند، معامله واقعی بیش از ۶۰۰۰ عامل قدرت مورد بررسی هستند. در واقع، در یک گزارش اخیر (یک مورد هر سال انجام می شود) هاوایی بهترین مقصد ماه عسل نبود.

در بازار گردشگری ماه عسل سود زیادی وجود دارد. تنها سوال این است که آیا شما آن را می خواهید یا نه.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Jason A. Martin است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.