• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

کشت و صنعت لرستان تحقق بی‌نظیر گردشگری کشاورزی در ایران است

  • کد خبر : 15796
  • 03 دسامبر 2022 - 10:11
کشت و صنعت لرستان تحقق بی‌نظیر گردشگری کشاورزی در ایران است
گردشگرآنلاین - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، کشت و صنعت لرستان را تحقق بی‌نظیر گردشگری کشاورزی در ایران دانست.

به گزارش گردشگرآنلاین از لرستان، سعید اوحدی در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا در خرم‌آباد صورت گرفت، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اتفاقات بزرگ رخ داده در حوزه گردشگری لرستان وجود همین مجموعه کشت و صنعت و گردشگری با ساختاری کاملاً حرفه‌ای، علمی و بی‌نظیر در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه وجود سافاری پارک بزرگ در این مجموعه با تلفیقی از طبیعت و حیات‌وحش به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری نوین در دنیا محسوب می‌شود افزود: ترکیب کاملاً حرفه‌ای و تخصصی در مجموعه کشت‌ و صنعت لرستان، تحقق بی‌نظیر گردشگری کشاورزی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: وجود ۵۰ هکتار گلخانه‌های مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، تولیدات دامپروری و کشاورزی و همچنین صادرات ۱۰۰ درصدی محصولات کشت و صنعت لرستان به کشورهای همسایه و اروپایی در کنار سافاری پارک بزرگ این مجموعه با امکانات تفریحی و گردشگری، نمایانگر تحقق بی‌نظیر آگروتوریسم در استان است.

اوحدی در خصوص گردش‌پذیر بودن مجتمع بزرگ گردشگری کشت و صنعت و گردشگری لرستان افزود: در این مجموعه سوئیت‌های بسیار خوبی با سازه‌های سبک طراحی شده به‌نحوی‌که تلفیقی از سازه‌های سنتی و پیشرفته با طراحی نوین در کنار محصولات ارگانیک و با کیفیت گلخانه‌ای و باغی و گیاهان دارویی، محیطی دلپذیر را برای گردشگران و مسافران فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم از محل تبصره ۱۸ با توجه به برنامه‌ها و حمایت‌های دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی، امسال بالاترین میزان افزایش تسهیلات تبصره ۲۸ به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعلق گیرد که به موجب آن شاهد تسریع رونق گردشگری در مجموعه زیبا و کامل کشت و صنعت لرستان باشیم.

استان لرستان از استان‌های غربی ایران است. این استان ۲۹۳۰۸ کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک میلیون و هفتصد و شصت هزار نفر جمعیت دارد.

کشت و صنعت لرستان تحقق بی‌نظیر گردشگری کشاورزی در ایران است

کشت و صنعت‌ لرستان تحقق بی‌نظیر گردشگری کشاورزی در ایران است

منبع: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=15796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.