• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری فعال شد

  • کد خبر : 5490
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری فعال شد

گردشگرآنلاین – معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان تشکیل و فعال شد.

به گزارش گردشگرآنلاین، فرجام سمیعی در نخستین ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: این کمیته‌ها شامل خدمات حمل و نقل با مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال‌احمر و خدمات اننتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسئولیت نیروی انتظامی است.

وی افزود: کمیته‌های هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مسئولیت دفاتر شهری و روستایی استانداری، برنامه‌ریزی و آمار با مسئولیت استانداری و اسکان و رفاه با مسئولیت اداره‌کل آموزش و پرورش زیر نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند.

سمیعی تصریح کرد: کمیته‌های ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت استانداری، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسئولیت اورژانس، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسئولیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی و کمیته نظارت و تنظیم بازار با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نوروز ۱۴۰۱ در استان فعالیت و خدمات‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش گردشگر آنلاین، وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ۲ سال اخیر یادآور شد: فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در شرایط عادی و خارج از شیوع ویروس کرونا، مربوط به طول سال است و مختص به نوروز نیست.

سمیعی اظهار داشت: دستورالعمل جدید ستاد اجرایی خدمات سفر تا ۲ هفته آینده به فرمانداران و اعضای این ستاد ابلاغ می‌شود.

ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند سال‌جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع: ایرنا

 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5490

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.