• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

کنسرت رایگان و ۱۰۰ هزار نفری «BTS»

  • کد خبر : 12693
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
کنسرت رایگان و ۱۰۰ هزار نفری «BTS»
گردشگرآنلاین - گروه موسیسقی معروف «BTS» برای حمایت از میزبانی کشور کره جنوبی از اکسپوی جهانی ۲۰۲۳، کنسرت رایگان برگزار می‌کند.

به گزارش گردشگرآنلاین، این کنسرت رایگان موسیقی قرار است امروز (شنبه ۱۵ اکتبر) در شهر بندری بوسان کره جنوبی برگزار شود و پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰۰ هزار مخاطب علاقه‌مند را به استادیوم محل برگزاری و منطقه طراحی شده برای این کنسرت بکشاند.

دولت کره جنوبی در تلاش است از شهرت جهانی این گروه موسیقی پاپ کُره‌ای استفاده کند و پیش از این آنها را به عنوان سفیر کسب میزبانی اکسپو جهانی سال ۲۰۳۰ برای این کشور انتخاب و معرفی کرده است.

در حالی که «جین» بزرگترین عضو گروه موسیقی «BTS» که سال آینده ۳۰ ساله می‌شود و باید به خدمت سربازی اجباری برود، وزیر دفاع کره جنوبی اعلام کرده اعضای این گروه در حین انجام خدمت سربازی نیز می‌توانند در کشورهای خارجی کنسرت اجرا کنند.

کشورهای کره جنوبی، ایتالیا، اوکراین و عربستان سعودی برای میزبانی اکسپو ۲۰۲۳ اعلام آمادگی کرده‌اند و میزبان نهایی این رویداد جهانی و بزرگ قرار است سال آینده مشخص شود.

بیشتر بخوانید:
کمک اکسپوی ۲۰۲۰ دبی با ظرفیت ۲۵ میلیون توریست برای احیای گردشگری

گروه موسیقی «BTS» در سال ۲۰۱۳ اولین آلبوم خود را منتشر کرد که به سرعت به شهرت جهانی شگفت‌انگیزی دست یافت و سال گذشته به عنوان اولین گروه موسیقی آسیایی توانست جایزه گرمی هنرمند سال را کسب کند.

گروه پسرانهٔ هفت نفرهٔ اهل کره جنوبی است. تشکیل این گروه از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و در سال ۲۰۱۳، زیر نظر بیگ هیت اینترتینمنت شروع به کار کرد. اعضای گروه — جین، شوگا، جی-هوپ، آراِم، جیمین، وی و جونگ‌کوک — در ترانه‌سرایی و تهیهٔ بسیاری از آثار خود مشارکت دارند.

بی‌تی‌اس در ابتدا به‌عنوان یک گروه هیپ هاپ شروع به کار کرد ولی در طول زمان سبک‌های گوناگونی را پوشش داد. متن ترانه‌های آن اغلب دغدغه‌های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، مشکلات دوران مدرسه، فقدان، عشق به خود و فردگرایی را شامل می‌شود. آثار این گروه اقتباسی از ادبیات و مفاهیم روان‌شناختی و شامل یک خط داستانی مربوط به جهانی جایگزین است.

کنسرت رایگان و ۱۰۰ هزار نفری «BTS»

کنسرت رایگان و ۱۰۰ هزار نفری «BTS»

منبع: رویترز

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=12693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.